Różności i nowinki technologia

Niska sprzedaż urządzeń Magic Leap


Magic Leap to amerykański startup , który powstał w 2010 roku i przez lata zebrał miliardy dolarów. Pierwsze sześć miesięcy sprzedaży urządzeń rozszerzonej rzeczywistości pokazały mocno rozczarowujące wyniki.

Kupionych zostało zaledwie 6 tysięcy urządzeń z planowanych 100 tysięcy. To wynik znacznie poniżej początkowych założeń firmy. Wysoka cena Magic Leap One (2295 dolarów) decyduje o przeznaczeniu produktu raczej dla profesjonalnych twórców. Dodatkowe braki w oprogramowaniu sprawiają, że przeciętnego użytkownika firma nie namówi do zakupu. Choć to i tak tańsze rozwiązanie od konkurencyjnych okularów do zabaw w wirtualnej rzeczywistości (HoloLens dostępne są za 3500 dolarów).


Porażka Magic Leap


Raport wspomina również, że okulary nowej generacji powinny być przeznaczone do korzystania z sieci 5G, jednak Magic Leap One jest zbyt ograniczony technologicznie.


Efekt niskiej sprzedaży był taki, że zalegające urządzenia zaczęto rozdawać pracownikom bezpłatnie. Firmę oskarżono o przecenienie swoich możliwości. Mimo ogromnej ilości zgromadzonych pieniędzy, nie sprostała oczekiwaniom i wydała wyjątkowo nieatrakcyjny produkt.


Źródło: theinformation.com


Warto zobaczyć również:


Zostaw komentarz

Irek Zamojski
Apple , Samsung to tylko nazwy.My testujemy nie tylko popularne marki , ale też te niszowe , które dają często więcej możliwości niż drogi firmowy sprzęt !