Różności i nowinki technologia

AT&T ma problem z ustaleniem, gdzie oferuje Internet finansowany przez rząd

Logo AT&T z boku budynku.

Jeśli mieszkasz w rejonie, w którym AT&T pobrała fundusze rządowe w zamian za udostępnienie łącza szerokopasmowego, istnieje szansa, że ​​nie będziesz w stanie skorzystać z usługi – nawet jeśli AT&T początkowo poinformuje Cię, że jest dostępna.

Oddział AT&T w Mississippi otrzymał od 2015 roku ponad 283 miliony dolarów z funduszu Connect America Fund Federalnej Komisji Łączności, aw zamian jest zobowiązany do rozszerzenia usługi Internetu domowego na ponad 133 000 potencjalnych klientów. Jak wcześniej informowaliśmy, Mississippi Public Service Commission (PSC) oskarżyła AT&T o przekazywanie fałszywych danych dotyczących zasięgu do programu FCC. Jako dowód, Mississippi stwierdziło, że “dochodzenie wykazało konkretne, konkretne przykłady, które pokazują, że AT&T Mississippi zgłosiło adresy lokalizacji … jako obsługiwane, podczas gdy w rzeczywistości adresy są bez usługi”.

Od tego czasu AT&T przedstawiła wyjaśnienie, które potwierdza, że ​​przedstawiła fałszywe dane dotyczące możliwości serwisowania niektórych adresów, ale twierdzi, że nadal będzie spełniać ogólne wymagania dotyczące obsługi ponad 133 000 nowych lokalizacji klientów. Problem polega na tym, w jaki sposób AT&T ustala, czy jej usługa bezprzewodowego Internetu w domu może dotrzeć do indywidualnych domów i firm. AT&T używa oprogramowania do modelowania propagacji do mapowania obszarów pokrycia, ale oprogramowanie nie zawsze jest dokładne. Nie stanowiłoby to problemu, gdyby AT&T wdrożył światłowód do domu lub światłowód do węzła na tych obszarach, ale firma wypełnia swoje zobowiązania w zakresie usług bezprzewodowych.

Próby „nieudanej instalacji”

W niektórych przypadkach klienci umawiali się z AT&T na spotkania w celu skonfigurowania usługi szerokopasmowej pod adresami, które AT&T nieprawidłowo zgłosiła do programu usługi powszechnej FCC jako obsługiwana.

„Żeby było jasne, AT&T Mississippi dowiedziała się, po nieudanej próbie instalacji, że nie może zaoferować usług spełniających wymagania CAF II [Connect America Fund] minimalne wymagania dotyczące wydajności pod tymi adresami dopiero po zgłoszeniu tych adresów [to the administrator of the FCC program], ”AT&T napisała w zeszłym tygodniu w liście do FCC opublikowanym przez Daily Journal of Northeast Mississippi.

AT&T twierdzi, że te lokalizacje stanowią niewielką część adresów, które zgłosiła jako doręczone do FCC, i że przewoźnik poprawia błędy. AT&T powiedział również, że próbuje przekroczyć wymagania dotyczące kompilacji, aby osiągnąć ogólne liczby, nawet jeśli niektórych adresów nie można obsłużyć:

Pismo PSC sugeruje, że AT&T Mississippi oszukuje Komisję i konsumentów, reklamując usługę dostępu do Internetu jako dostępną, ale nie jest w stanie zainstalować usługi po przybyciu technika i sprawdzeniu dostępnej siły sygnału. Obawa ta jest bezzasadna. Jak rozumie Komisja, teren ma wpływ na stacjonarne usługi bezprzewodowe. AT&T wykorzystuje zaawansowane oprogramowanie do modelowania propagacji, które uwzględnia takie czynniki, jak teren i bałagan, aby zidentyfikować obszary, w których FWI [fixed wireless Internet] usługa jest dostępna. Istnieją jednak przypadki, takie jak te, które odnotowuje PSC, w których AT&T następnie dowiaduje się, że sygnał może nie być wystarczająco silny, aby zagwarantować usługę spełniającą wymagania wydajnościowe CAF II, ponieważ na przykład klient ma znaczną liczbę dużych drzew między jej / jego domem a wieżą celi obsługującej. Rzeczywiście, AT&T dołożyło wszelkich starań, aby przekroczyć każdy kamień milowy budowy CAF II, aby uwzględnić tę nieuniknioną okoliczność.

AT&T znalazło więcej adresów, które może obsłużyć

AT&T powiedział, że zidentyfikował również więcej adresów, które jego sieć bezprzewodowa jest w stanie obsłużyć, co powinno zwiększyć jej liczbę nawet po odrzuceniu nieprawidłowo zgłoszonych adresów.

W sierpniu 2015 r. AT&T przyjęła 428 milionów dolarów rocznych płatności z funduszu FCC Connect America, zobowiązując się do „dostarczania łączy szerokopasmowych o prędkości co najmniej 10 Mb / s do pobierania i przesyłania 1 Mb / s do ponad 1,1 mln domów i firm na obszarach wiejskich” w 18 stanów. Obejmuje to Mississippi, gdzie AT&T zarabia 49,8 miliona dolarów rocznie. Termin doręczenia określonej liczby adresów w każdym stanie AT&T upływa do końca 2020 roku.

Ponieważ AT&T przyznało się do przesyłania fałszywych danych dla niektórych adresów, przewoźnik powiedział, że „usunie te lokalizacje z [FCC program’s portal] przed końcem roku ”. AT&T stwierdziło, że nie może tego jeszcze zrobić, ponieważ portal, który wcześniej„ nie oferował przewoźnikom żadnych automatycznych środków aktualizowania lub usuwania lokalizacji ”, jest nadal aktualizowany o nową funkcjonalność. Aby się przygotować,” AT&T Mississippi prowadzi listę lokalizacji w [portal] które należy zaktualizować, w tym usuwając niektóre na stałe, a także usuwając inne, a następnie dodając je z powrotem z dokładniejszym geokodowaniem ”.

AT&T powiedział, że doda adresy, o których wcześniej uważało, że nie może obsługiwać. AT&T poinformowało, że niedawno zatrudniło „wybitną firmę do przeglądu geokodowania całego wykazu lokalizacji AT&T CAF II we wszystkich osiemnastu stanach, w których otrzymuje wsparcie CAF II”. Ten projekt geokodowania „zidentyfikował dużą liczbę lokalizacji nadających się do usług szerokopasmowych, które wcześniej uważano, że nie znajdują się w blokach spisowych AT&T kwalifikujących się do CAF II i gdzie AT&T Mississippi ustaliło, że może oferować usługę FWI. AT&T doda te lokalizacje, gdy zaktualizuje swoje [portal] wpisy ”.

AT&T twierdzi, że jego poprawiony program geokodowania pokaże, że niektóre lokalizacje „mogą znajdować się dalej niż 1000 stóp od miejsca, w którym AT&T wcześniej zgłosiło lokalizację. W przypadku niektórych lokalizacji ta różnica szerokości i długości geograficznej może oznaczać, że nie możemy już oferować naszej usługi FWI pod tym adresem ”.

Ostatecznie AT&T oświadczyło, że spodziewa się „przekroczyć swoje 100-procentowe wymagania konstrukcyjne do końca tego roku we wszystkich osiemnastu stanach CAF II, w tym w Mississippi”.

Urzędnik stanowy odrzuca „spin” AT&T

To nie pierwszy raz w tym roku, kiedy AT&T przyznało się do błędów w zgłoszeniach FCC. W kwietniu AT&T ujawniło FCC, że fałszywie zgłosiło świadczenie usług internetowych w domu w prawie 3600 blokach spisu powszechnego w częściach 20 stanów, w tym Mississippi. AT&T obwinia za ten problem „oprogramowanie do geokodowania strony trzeciej”.

Komisarze PSC w Mississippi chcą, aby rząd federalny zbadał roszczenia AT&T, ponieważ 29 września poprosili FCC o przeprowadzenie „pełnego audytu zgodności” „schematu przekazywania fałszywych danych” przez AT&T. FCC nie powiedział jeszcze, czy to zrobi.

Komisarz PSC Brandon Presley nie jest przekonany do ostatniej odpowiedzi AT&T. Presley powiedział Daily Journal, że AT&T próbuje „podkręcić” i „bagatelizować” problem.

Fałszywe raportowanie AT&T do programu FCC „jest wskaźnikiem większego problemu” – powiedział Presley. „Nie wiemy teraz, jak głęboki jest ten problem. Starają się to zminimalizować, ale mnie to dotyczy. Pojawia się odpowiedzialność za 283 miliony dolarów, a ta polega na tym, żeby zrobić to dobrze”.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook