Media

AT&T próbuje zainstalować światłowód dla 90-latka po swojej wirusowej reklamie WSJ

90-letni Aaron Epstein siedzi przed ekranem komputera i wyświetla wyniki testów prędkości.
Powiększać / Aaron Epstein po przeprowadzeniu testu prędkości w swoim nowym serwisie światłowodowym AT&T, na zdjęciu zrobionym przez jego żonę Anne.

Anne Epstein

Kiedy 90-letni Aaron Epstein kupił drukowaną reklamę Wall Street Journal, aby narzekać na swoją powolną usługę internetową AT&T, wpływ był natychmiastowy. Reporterzy tacy jak ja dzwonili do niego i pisali artykuły, rozmowa o jego trudnej sytuacji stała się wirusowa w Internecie, jego pojawiła się w Late Show Stephena Colberta, sieci telewizyjne przeprowadzały z nim wywiady do nocnych wiadomości, a kierownictwo AT&T zaczęło działać, aby zminimalizować publiczność. uszkodzenie relacji.

Teraz, zaledwie tydzień później, dom Epsteina w North Hollywood w Kalifornii ma usługę światłowodową AT&T z nieograniczoną ilością danych i reklamowaną prędkością 300 Mb / s w obu kierunkach. We wczorajszym teście prędkości prędkość pobierania wynosiła 363 Mb / s, a wysyłania 376 Mb / s. To gigantyczne ulepszenie w porównaniu z DSL „do” 3Mbps, z którym on i jego żona Anne mieli wcześniej problemy.

Zwykle skargi na AT&T DSL nie prowadzą do aktualizacji światłowodu do domu w przyszłym tygodniu, ponieważ AT&T zasadniczo porzuciło starą sieć telefoniczną w dużych częściach kraju, w których AT&T nie uznała jej za wystarczająco opłacalną, aby zainstalować stan. najnowocześniejsza technologia. Wygląda jednak na to, że odkryliśmy, co jest potrzebne, aby wrzucić AT&T do najszybszego trybu instalacji światłowodów, a odpowiedzią jest ćwierćstronicowa drukowana Wall Street Journal.

Przybywają technicy AT&T

AT&T zadzwonił do Epsteina, kiedy w środę w zeszłym tygodniu ukazał się nasz artykuł o jego reklamie. Technicy AT&T zapukali do jego drzwi następnego dnia, aby powiedzieć mu, że będą instalować światłowód. Wczoraj technicy AT&T wrócili, aby dokończyć instalację i skonfigurować nową usługę. Epstein płaci 45 dolarów miesięcznie przez pierwsze 12 miesięcy, po czym wzrośnie do 65 dolarów.

„Ludzie z AT&T, z którymi rozmawiałem, powiedzieli mi, że musieli zainstalować dodatkowe okablowanie, a umieszczenie tego okablowania tylko dla mojego domu kosztuje ich tysiące i tysiące dolarów, ponieważ moi sąsiedzi nadal go nie mają i nadal muszą iść znaczny wydatek na podłączenie moich sąsiadów ”- powiedział Epstein Ars.

Zapytaliśmy AT&T, czy sąsiedzi Epsteina wkrótce zostaną połączeni, i zaktualizujemy ten artykuł, jeśli otrzymamy odpowiedź.

Inne osoby w pobliżu najwyraźniej miały już usługę światłowodową AT&T. Kable światłowodowe, które teraz wchodzą do domu Epsteina, łączą się z powrotem ze światłowodem zainstalowanym „dwie lub trzy przecznice dalej” – powiedział Epstein.

„Wybrałem jedyną trasę, jaką znam”

WSJ nie była pierwszą próbą uzyskania przez Epsteina szybszej usługi AT&T. Jednak bezpośredni kontakt z AT&T, bez groźby ujawnienia się w mediach, nie przyniósł żadnych rezultatów. W naszym artykule w zeszłym tygodniu napisaliśmy:

„Jestem bardzo zirytowany, ponieważ od czasu do czasu dostaję zwykłą pocztę i od czasu do czasu widzę reklamy w telewizji i w Internecie oferujące szybszą usługę [from AT&T]- powiedział Epstein Arsowi. Ale kiedy Epstein dzwoni do AT&T w sprawie zwiększenia prędkości, przedstawiciel obsługi klienta mówi, że firma nad tym pracuje, ale nie może podać daty, kiedy będzie dostępna – powiedział.

Epstein powiedział wczoraj, że wierzy, iż artykuł w Ars o jego reklamie jest tym, co „toczyło koła”, kiedy przeprowadzaliśmy z nim wywiad i pisaliśmy naszą historię, zanim zrobiły to inne publikacje. „Twoja władza kosztuje ich dużo pieniędzy i nie wiem, jak mogą odzyskać te pieniądze, płacąc im co miesiąc” – powiedział nam.

Ale kluczowym czynnikiem była decyzja Epsteina o zakupie dużej reklamy w dużej gazecie i wypełnieniu jej stanowczą, ale uprzejmą prośbą do dyrektora generalnego AT&T o lepszą obsługę. Historia Epsteina była zbyt dobra, by go pominąć, a wkrótce usłyszałby go od innych dziennikarzy, gdybyśmy nie skontaktowali się z nim wcześniej. W ciągu kilku godzin od ukazania się jego reklamy WSJ w gazecie zaczęły pojawiać się jego zdjęcia udostępnione na Twitterze, gdzie widzieliśmy go po raz pierwszy.

Epstein powiedział, że kosztowała go 10000 USD (a nie 1100 USD, jak pierwotnie podano). „Wybrałem jedyną trasę, jaką znam. Są inni ludzie, którzy wiedzą, jak wejść na portale społecznościowe i wyrazić swoje skargi” – powiedział. Epstein jest klientem AT&T przez różne kombinacje od 1960 roku i nadal używa adresu e-mail „pacbell.net” od marki Pacific Bell wycofanej prawie 20 lat temu.

Kupno reklamy w gazecie o wartości 10 000 dolarów nie jest idealnym sposobem na uzyskanie lepszego dostępu do Internetu, ale to nie znaczy, że nie warto narzekać w tańszy lub darmowy sposób. Można wywierać presję na dużą firmę telekomunikacyjną, wywołując zamieszanie w mediach społecznościowych lub kontaktując się z dziennikarzami. Rozmowy, które Epstein powiedział, że odbył z kierownictwem AT&T, sugerują to samo, ponieważ jasne jest, że firma monitoruje media społecznościowe pod kątem skarg i wysyła wysoko postawione osoby, aby rozwiązywały problemy, gdy presja osiągnie właściwy poziom.

Epstein: AT&T powinno inwestować w telekomunikację, a nie filmy

W ogłoszeniu Epsteina, liście otwartym do dyrektora generalnego AT&T Johna Stankeya, napisano, że AT&T jest „wielkim rozczarowaniem” dla mieszkańców North Hollywood w Kalifornii.

„Musimy nadążać za obecną technologią i spodziewaliśmy się, że AT&T dostarczy nam szybkie usługi internetowe” – napisał Epstein w liście otwartym do dyrektora generalnego AT&T. „Mimo że AT&T reklamuje prędkości do 100 Mb / s w innych dzielnicach, najszybsza dostępna obecnie w AT&T to tylko 3 Mb / s. Twoi konkurenci mają teraz prędkości ponad 200 Mb / s. Dlaczego AT&T, wiodąca firma komunikacyjna, traktuje nas tak źle North Hollywood? ”

Technicy AT&T, którzy przyszli do jego domu po ogłoszeniu reklamy, powiedzieli mu, że „podłączenie go teraz dla wszystkich byłoby zbyt wygórowane cenowo” – powiedział Epstein Arsowi. Epstein nie do końca wierzy w to wyjaśnienie, wskazując, że AT&T zboczyło ze swojej podstawowej działalności telekomunikacyjnej, aby dostać się do mediów.

„Mój argument z nimi brzmi:„ Zajmujesz się komunikacją, trzymaj się z daleka od branży filmowej. Zainwestuj swoje pieniądze w to, co powinieneś robić ”- powiedział Epstein. AT&T zarobiło 171,8 miliarda dolarów przychodów w 2020 roku.

Epstein ma zarówno usługę internetową AT&T, jak i Spectrum firmy Charter, jak napisaliśmy w naszym poprzednim artykule. Charter skontaktował się również z Epsteinem po tym, jak w zeszłym tygodniu rozpoczął się zgiełk, aby zapewnić mu lepszy modem. Kiedy AT&T zainstalował światłowód, Epstein zlecił technikom AT&T skonfigurowanie rzeczy tak, aby mógł łatwo przełączać się między usługami AT&T i Spectrum w celu ich porównania. Epstein płaci również za usługę telefonii stacjonarnej AT&T.

„Może za miesiąc, jeśli będę zadowolony tylko z AT&T, porzucę Spectrum” – powiedział Epstein.

Ujawnienie: Partnerstwo Advance / Newhouse, do którego należy 13 procent Karty, jest częścią Advance Publications. Advance Publications jest właścicielem Condé Nast, która jest właścicielem Ars Technica.



Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook