Różności i nowinki technologia

AT&T traci kolejnych 600 000 klientów telewizyjnych, szukając kupca na DirecTV

Logo i cena akcji AT&T wyświetlane na monitorze na parkiecie nowojorskiej giełdy w styczniu 2019 r.
Powiększać / Logo AT&T i cena akcji wyświetlane na monitorze na giełdzie nowojorskiej we wtorek 22 stycznia 2019 r.

AT&T straciło 627 000 klientów telewizyjnych w trzecim kwartale 2020 r., Co oznacza poprawę w porównaniu z poprzednimi kwartałami, ponieważ firma kontynuuje próby sprzedaży upadającego działu DirecTV.

W opublikowanych dzisiaj wynikach finansowych AT&T podało, że straciło 590 000 klientów „Premium TV”, kategorię obejmującą satelitę DirecTV, telewizję przewodową U-verse oraz usługę online znaną jako AT&T TV. AT&T straciło również 37 000 klientów z AT&T TV Now, usługi transmisji strumieniowej znanej wcześniej jako DirecTV Now.

Utrata Premium TV w wysokości 590 000 klientów w III kwartale to najlepszy wynik od czasu, gdy AT&T straciła 544 000 abonentów w I kwartale 2019 r. Straty AT&T Premium TV wyniosły od 778 000 do 1,16 mln klientów na kwartał od 2 kwartału 2019 r. Do 2 kwartału 2020 r. AT&T ma obecnie 17,1 mln klientów Premium TV. spadek z ponad 25 milionów na początku 2017 roku.

„Spadek jest znaczną poprawą w stosunku do trendów z poprzedniego roku” – powiedział dyrektor finansowy AT&T John Stephens w dzisiejszym wezwaniu do inwestorów.

Utrata usług transmisji strumieniowej AT&T TV Now w wysokości 37 000 klientów również była poprawą, ale AT&T nie ma już klientów do stracenia w tym segmencie. Usługa ma 683 000 abonentów z 1,86 miliona, które miał dwa lata temu.

DirecTV nadal potrzebuje kupca

Ogromne straty w telewizji AT&T spowodowały ciągłą próbę sprzedaży DirecTV, którą kupiła za 49 miliardów dolarów w 2015 roku. W pierwszej rundzie ofert dla DirecTV wyceniono podobno jednostkę telewizji satelitarnej na około 15,75 miliarda dolarów. Nie było żadnych poważniejszych aktualizacji, odkąd New York Post poinformował dwa tygodnie temu, że AT&T „zaprosiło garstkę konkurentów do drugiej rundy aukcji walczącego nadawcy telewizji satelitarnej”.

Usługa transmisji strumieniowej AT&T TV – która naśladuje telewizję kablową z ukrytymi opłatami, kontraktami i dużymi podwyżkami cen w drugim roku – najwyraźniej radzi sobie lepiej niż DirecTV. AT&T nie zgłasza strat klientów dla każdej usługi w kategorii Premium TV, ale twierdzi, że zyski w AT&T TV „pomogły zrównoważyć” straty klientów w DirecTV i U-verse.

AT&T przypisuje stratę netto w wysokości 590 000 klientów „niższemu odchodzeniu i [a] wyższa jakość ”, co oznacza, że ​​mniej osób zrezygnowało z usługi, a klienci, którzy zostali, płacą więcej niż ci, którzy odeszli. W ostatnim kwartale średni przychód na użytkownika AT&T Premium TV wzrósł z 124,98 USD do 130,55 USD miesięcznie.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook