Różności i nowinki technologia

AT&T TV Teraz to AT&T TV – oto co to oznacza

AT&T TV Teraz już nie ma. Nowi klienci nie mogą już rejestrować się w chudej, pakietowej usłudze telewizyjnej, podobnej do YouTube TV czy Hulu z Live TV.

Zamiast tego klienci mogą zarejestrować się tylko w telewizji AT&T. Mówiąc najprościej: AT&T ma teraz jedną usługę telewizji wirtualnej zamiast dwóch. Obecni klienci będą mogli nadal korzystać z usługi i nie powinni doświadczać żadnych zakłóceń – powiedział rzecznik Różnorodność.

AT&T weszło w części AT&T TV Now do AT&T TV, w tym pozbywając się rocznego kontraktu i nie wymagając od ludzi posiadania sprzętu AT&T TV. Zamiast tego ludzie mogą używać własnych kompatybilnych urządzeń (Amazon Fire TV, Apple TV itp.) Do przesyłania strumieniowego, zgodnie z witryną AT&T. Istnieją trzy różne poziomy cenowe, z których klienci mogą wybierać w zależności od tego, jakie kanały chcą, w tym dodatki, takie jak dodatkowe kanały sportowe i kanały premium, takie jak HBO. Ceny wahają się od 70 do 95 dolarów, czyli ponad dwukrotnie więcej niż pierwotna cena wywoławcza AT&T TV Now.

„Wnosimy większą wartość i prostotę, łącząc te dwie usługi przesyłania strumieniowego w jedną platformę telewizyjną AT&T” – powiedział Vince Torres, wiceprezes ds. Marketingu w AT&T Różnorodność.

AT&T TV Now było burzliwym zakładem, nawet jeśli spojrzeć poza fakt, że AT&T przyjęło już mylący schemat nazewnictwa (DirecTV i DirecTV Now) i udało się nawet gorzej (w 2019 roku zmienili nazwę odpowiednio na AT&T TV i AT&T TV Now). Wprowadzony w 2016 r. Za 35 USD miesięcznie za 65 kanałów, pomysł polegał na tym, aby wskoczyć w trend cięcia przewodów. To działało przez minutę, ale ponieważ AT&T musiało stawić czoła ciągłym rosnącym kosztom, problemom licencyjnym i zwiększonej konkurencji ze strony nowych graczy, liczby zaczęły spadać.

Jasnoniebieskie pudełko wciąż się kurczy.

We wrześniu 2018 roku AT&T TV Now kontrolowała 25 procent udziału w rynku abonentów telewizji internetowej; według danych firmy analitycznej Antenna do września 2020 roku spadł do zaledwie 8 procent. Podczas gdy Hulu z Live TV, YouTube TV i Fubo odnotowują pewien wzrost, AT&T TV Now radykalnie się skurczyło. Do tego rosnące ceny i przerwy w dostępie do kanałów spowodowały nieporozumienia licencyjne i nietrudno zrozumieć, dlaczego AT&T TV Now zawiodło.

AT&T TV Now przeszedł ze szczytu 1,86 mln klientów w trzecim kwartale 2018 r. Do mniej niż 685 000 we wrześniu 2020 r. Częściej niż nie, próbując znaleźć równowagę między kosztem prowadzenia chudego pakietu usług telewizyjnych a utrzymaniem niskich miesięcznych cen abonamentu prowadzi do bezproblemowej przyszłości. Nawet jeśli były dyrektor generalny AT&T, Randall Stephenson, uważał inaczej.

„[Jesteśmyabsolutnieprzekonaniżebędzietobardzobardzoatrakcyjnedladużejgrupyklientówktórychtaknaprawdęniemaobecnienarynku”-powiedziałStephensonw2016rPrzedwprowadzeniemDirecTVNow(wtedyAT&TTVNow)według[Weareabsolutelyconvincedthatthisisgoingtobeveryveryattractiveforalargegroupofcustomerswhoreallyaren’teveninthemarkettoday”Stephensonsaidin2016aheadofDirecTVNow’s(thenAT&TTVNow)launchaccordingtoRóżnorodność.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook