Różności i nowinki technologia

CDC ma nadzieję, że Harry Potter, Wonder Woman i Neo rzeczywiście zdołają przekonać ludzi do noszenia masek

Noszenie maski jest jedną z najłatwiejszych rzeczy, jakie poszczególne osoby mogą zrobić, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19, a Centers for Disease Control and Prevention współpracuje z WarnerMedia w nadziei, że ulubione przez fanów postacie, takie jak Harry Potter, Wonder Woman, Joker i Imperator Furiosa mogą przekonać ludzi do maskowania się.

, która została stworzona przez współpracę między WarnerMedia, Ad Council i CDC, zawiera szeroką gamę postaci WarnerMedia z kultowych filmów – ale z maskami wstawionymi cyfrowo.

Niezależnie od tego, czy są to bohaterowie (tacy jak członkowie Drużyny Pierścienia lub Ligi Sprawiedliwości), czy złoczyńcy (jak Joker wykonujący swój kultowy taniec na schodach), wszyscy maskują się. Nawet morderczy demon klauna, z którego Pennywise To nosi maskę – aczkolwiek przerażającą, o twarzy klauna.

Według Powiedzenie, będzie wyświetlana w całych Stanach Zjednoczonych w czasie przeznaczonym dla mediów i jest bezpłatna dla nadawców i cyfrowych serwisów informacyjnych. WarnerMedia będzie oczywiście emitować reklamę na własnych kanałach i platformach, w tym na kanałach HBO i Turner TV.

Niedawno opublikowane wytyczne CDC faktycznie zalecają podwojenie maski, zakładając maskę z materiału na maskę chirurgiczną dla lepszej ochrony. Alternatywnie, agencja opowiada się za zawiązywaniem pętli na uszach na maskach chirurgicznych, aby były ciasno dopasowane.

„Wróćmy do robienia naszych ulubionych rzeczy”, czytamy w reklamie, „cokolwiek to może być”.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook