Różności i nowinki technologia

Charter próbuje przekonać FCC, że klienci usług szerokopasmowych chcą limitów danych

Ilustracja węża wodnego, z którego wypływają dane internetowe, reprezentowany przez jedynki i zera.

Charter Communications stwierdziła przed Federalną Komisją Komunikacji, że użytkownicy łączy szerokopasmowych lubią mieć plany dostępu do Internetu z limitami danych, w zgłoszeniu argumentującym, że Charter powinien mieć możliwość nakładania ograniczeń na swoją usługę internetową Spectrum od przyszłego roku.

Karta nie może obecnie nakładać limitów danych ze względu na warunki, które FCC nałożyła na zakup Time Warner Cable w 2016 roku. Warunek ograniczenia danych ma wygasnąć 18 maja 2023 r., Ale Karta w czerwcu zwróciła się do FCC o zezwolenie na wygaśnięcie warunku dwa lata wcześniej, w maju 2021 r.

W zeszłym tygodniu Charter złożył odpowiedź w FCC, mówiąc, że plany z limitami danych są „popularne”, ponieważ grupy rzeczników konsumentów i internauci sprzeciwili się petycji.

„W przeciwieństwie do twierdzenia Stop The Cap [in an FCC filing] że konsumenci nienawidzą limitów danych, rynek pokazuje obecnie, że plany usług szerokopasmowych zawierające limity danych lub inne mechanizmy cenowe oparte na wykorzystaniu są często popularne, gdy limity są wystarczająco wysokie, aby zadowolić zdecydowaną większość użytkowników ”- powiedział Charter FCC.

Kontynuacja składania Karty:

Istnieją również dowody na to, że niektórzy konsumenci – ci, którzy nie zużywają dużej ilości danych i / lub ci, którzy szukają planu o niższych kosztach – mogą chcieć usługi, w której ceny są oparte na ilości wykorzystanych danych … na rynku mnożą się różne plany, ponieważ oferują one konsumentom opłacalną alternatywę dla planów nieograniczonych danych, które są więcej niż wystarczające, aby zaspokoić ich potrzeby. DC / UBP [data caps and usage-based pricing] Stan ten jednak uniemożliwia Charterowi dotrzymanie kroku konkurentom i oferowanie konsumentom rodzajów planów, których szukają. Chociaż Charter widzi wartość w świadczeniu swoich usług bez limitów danych lub UBP i nie planuje zmieniać tej praktyki, Charter rozsądnie dąży do takiej samej elastyczności, jaką wszyscy jej konkurenci i rówieśnicy muszą zarządzać wykorzystaniem danych. W ten sposób, jeśli zmienią się okoliczności, może elastycznie oferować pakiety usług, których chcą klienci.

Karta zapomniała wspomnieć, że dostawcy domowego Internetu zazwyczaj nie pobierają od klientów mniejszych opłat, jeśli nie wykorzystują dużej ilości danych. Zamiast tego cena jest zwykle taka sama, niezależnie od tego, czy używa się 10 GB miesięcznie, czy 1,2 TB. Klienci kablowi, którzy przekraczają limit danych, muszą płacić dodatkowe opłaty, ale poza pewnymi ograniczonymi wyjątkami nie otrzymują zniżki od ceny bazowej, gdy pozostają poniżej tego limitu.

Charter zwrócił uwagę na miesięczny limit danych Comcast wynoszący 1,2 TB oraz fakt, że większość klientów nie wykorzystuje tak dużej ilości danych jako dowodu, że „rynek nie obsługuje nieuzasadnionych ograniczeń danych”. Ale Comcast – podobnie jak Charter – jest jedynym dostawcą szybkich kabli lub światłowodów dla dziesiątek milionów klientów w całych Stanach Zjednoczonych, więc klienci Comcast nie mają dużego wyboru. Comcast narzuca swoje ograniczenia w większości stanów, w których prowadzi działalność, ale nie w północno-wschodnich Stanach Zjednoczonych, gdzie stoi w obliczu silnej konkurencji ze strony usługi Verizon typu światłowód do domu bez ograniczeń – dowód na to, że „rynek” zniechęca dostawców usług internetowych w obliczu prawdziwa konkurencja.

Charter twierdził również, że warunek połączenia „uniemożliwia Charter opracowywanie innowacyjnych planów usług, które byłyby bardziej dostosowane do potrzeb konsumentów”, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby Charter oferował teraz tańsze plany klientom i różnicował plany według szybkości zamiast przydziału danych. W rzeczywistości Charter już to robi, pobierając różne ceny za różne prędkości i oferując tani plan z prędkością 30 Mb / s rodzinom o niskich dochodach.

Karta: brak konkurencji jest „nie na temat”

Petycja Chartera zwraca się również do FCC o zniesienie warunku, który uniemożliwia firmie pobieranie opłat za połączenia sieciowe od dużych dostawców wideo online.

Charter twierdził, że ma dostateczną konkurencję ze strony dostawców przewodowych, komórkowych i satelitarnych. Ale Charter argumentował również, że „przeciwnicy twierdzą, że [broadband] rynek nie jest konkurencyjny, nie ma znaczenia … ponieważ Karta, podobnie jak inni dostawcy usług szerokopasmowych, nie ma zachęty ani możliwości dyskryminowania OVD [online video distributors]. OVD mają krytyczne znaczenie dla [broadband] biznesowy i zbyt duży i zbyt potężny, by udaremnić limity danych lub opłaty za połączenia międzysieciowe ”.

Petycja Charter mówi, że w czerwcu tego roku „wykorzystanie danych w mieszkaniach przez klientów korzystających wyłącznie z Internetu wyniosło 600 gigabajtów miesięcznie, czyli o prawie 20 procent więcej niż w czwartym kwartale 2019 r. Z powodu pandemii pracy i uczenia się w domu”.

Roku: limity danych powinny być „reliktem przeszłości”

Petycji Chartera sprzeciwiają się rzecznicy konsumentów, setki klientów, którzy złożyli wnioski do akt FCC oraz Roku.

„Gdyby nakładała sankcje na limity danych w przypadku braku konkurencyjnych usług szerokopasmowego dostępu do Internetu, Komisja nie tylko pozwoliłaby Charter działać zgodnie z jej zachętami do działań antykonkurencyjnych, ale także zasygnalizować innym dostawcom usług szerokopasmowych, których nie ogranicza konkurencja, że ​​oni również mogą swobodnie przyjmować środki antykonkurencyjne. Limity danych powinny stać się reliktem przeszłości ”, powiedział Roku FCC w zeszłym tygodniu.

Charter napotyka również sprzeciw ze strony Incompas – grupy branżowej reprezentującej Netflix, Amazon i innych dostawców usług online – oraz różnych firm z branży telekomunikacyjnej. Charter uzyskał poparcie dla swojej petycji od organizacji charytatywnych i polityków, którym przekazał darowizny, jak opisaliśmy w poprzednim artykule.

Ale Charter najwyraźniej pisał listy w imieniu organizacji charytatywnych, a jedna z grup stwierdziła, że ​​tak naprawdę nie popiera petycji Charter, poinformował wczoraj Bloomberg:

Zapytany przez Bloomberg News w sprawie listu złożonego 20 lipca, klub Niagara Falls Boys & Girls, który otrzymał 5000 $ od Charter na letni obóz, wycofał się z poparcia dla środka, o który Charter stara się od FCC.

List przedłożony przez klub został przygotowany przez Charter i „po bliższej analizie ostatni akapit listu stwierdza, że ​​popieramy” prośbę Karty, Rebecca Vincheski, prezes klubu, powiedziała w e-mailu.

Klub ma „neutralne stanowisko w tej ważnej kwestii społecznej” – powiedział Vincheski.

Termin składania odpowiedzi na petycję Karty minął 6 sierpnia. Przewodniczący FCC, Ajit Pai, głosował przeciwko warunkom połączenia, które zostały narzucone w 2016 r. Pod rządami ówczesnego przewodniczącego FCC Toma Wheelera i mógł poprosić komisję republikańską o głosowanie nad petycją Karty w nadchodzące miesiące.

Ujawnienie: Partnerstwo Advance / Newhouse, do którego należy 13 procent Karty, jest częścią Advance Publications. Advance Publications jest właścicielem Condé Nast, która jest właścicielem Ars Technica.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook