Różności i nowinki technologia

DoorDash pozwoli Ci zamówić w domu zestawy do testowania COVID-19 dostarczone do domu

Firma DoorDash nawiązała współpracę z dwiema amerykańskimi firmami zajmującymi się cyfrową opieką zdrowotną, Vault Health i Everlywell, aby pomóc w dystrybucji domowych zestawów testowych na COVID-19 w całym kraju, ogłosiła firma w poniedziałek. Dzięki partnerstwu klienci DoorDash będą mogli zamawiać zestawy testowe bezpośrednio z aplikacji firmy na 12 rynkach lub, odwrotnie, zamawiać zestawy ze strony internetowej Vault Health na 20 rynkach z dostawą tego samego dnia z DoorDash.

Oba zestawy zawierają testy reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR), które są testem molekularnym i są uważane za najdokładniejsze z odmian testowych na rynku. Oba zestawy otrzymały również zezwolenie na używanie w nagłych wypadkach od Food and Drug Administration do testowania w domu. Zestaw testowy Everlywell (109 USD) to wymaz z nosa do samodzielnego podania, który można wykonać bez nadzoru, podczas gdy zestaw Vault Health (119 USD) to test śliny, który obejmuje nadzór pracownika nad Zoomem. Obie firmy obiecują zwrócić wyniki w ciągu 24 do 48 godzin.

Obraz: DoorDash

Firma twierdzi, że rynki obsługiwane przez aplikację DoorDash to Baltimore, Chicago, Cleveland, Dallas, Denver, Minneapolis i Phoenix. Opcja bezpośredniego zamówienia online Vault Health będzie obsługiwana między innymi w Baltimore, Chicago, Houston, Las Vegas, Phoenix i San Diego.

Inicjatywa jest częścią platformy sklepów wielobranżowych DashMart firmy DoorDash, nowego typu wirtualnego rynku, który firma uruchomiła zeszłego lata, gdy pandemia była w pełnym rozkwicie. DashMarts działają podobnie do CVS lub 7-Eleven, ale są dostępne o każdej porze dnia z aplikacji DoorDash do zamawiania artykułów w sklepie wielobranżowym, lekkich posiłków i artykułów spożywczych oraz innych produktów, które zwykle można znaleźć w sklepie na rogu lub w aptece . Sklepy pochodzą również od wielu różnych dostawców, więc nie ma tylko jednej listy ograniczonych zapasów do wyboru. W niektórych przypadkach DoorDash pozyskuje nawet produkty z lokalnych restauracji, aby nadać DashMart charakter butiku.

Teraz, oprócz kupowania materiałów eksploatacyjnych, żywności i innych przedmiotów, będziesz mógł również zacząć kupować zestawy testowe na COVID-19 w tym, co DoorDash pozycjonuje jako impuls do produktów zdrowotnych. „W obliczu pandemii jednym z naszych priorytetów było uczynienie podstawowych produktów zdrowotnych i dobrego samopoczucia bardziej dostępnymi dla klientów, aby pomóc firmom wykorzystać naszą infrastrukturę logistyczną ostatniej mili, aby zapewnić wygodniejszy i szybszy dostęp do zasobów zdrowotnych” – Anna Katherine Barnett-Hart, dyrektor nowych pionów w DoorDash, powiedział w oświadczeniu.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook