NowościOprogramowanie

Duże firmy technologiczne chcą pomóc Ci wrócić do biura

Wiele rzeczy na temat Ostatni rok Matta Bruinooge’a w Brown różni się od jego poprzedniego życia w college’u. Jednym z nich jest to, że dwa razy w tygodniu loguje się na stronie internetowej giganta technologicznego Alphabet, aby zaplanować wymaz z nosa.

Brown jest jednym z pierwszych klientów usługi w zakresie bezpieczeństwa w przypadku pandemii świadczonej przez Verily Life Sciences, filii Alphabet, o nazwie Healthy at Work lub Healthy at School at colleges. Oferuje stronę internetową i oprogramowanie do badania pracowników lub studentów pod kątem objawów, planowania testów na koronawirusa i zarządzania wynikami.

Wróciłeś do biura lub szkoły? Opowiedz nam o tym w komentarzach poniżej. (Zarejestruj się tutaj, aby założyć konto.)

Witryna, której Bruinooge używa do planowania swoich testów, ma podobny styl do pakietu biurowego Google. Kiedy wynik testu jest negatywny, widzi grafikę przypominającą przepustkę z ery Covid, z dużym znacznikiem wyboru w kojącej zieleni. „Proces testowania został usprawniony” – mówi Bruinooge – chociaż zastanawia się, gdzie mogą trafić jego dane.

Bruinooge jest jednym z pierwszych uczestników, jeśli nie wolontariuszem, na potencjalnym nowym rynku dla dużych firm technologicznych. Alphabet i jego współpracownicy szybko wysłali swoich pracowników do domu, gdy pandemia przybrała na sile, a wielu twierdziło, że pracownicy nie wrócą do biura aż do końca 2021 r. Nie powstrzymało ich to przed uruchomieniem usług sprzedaży innym, którzy chcą lub są potrzebni. , aby przyciągnąć ludzi z powrotem do biur i klas.

University of Alabama System również korzysta z nowej usługi Verily. Wymazy są przetwarzane przez laboratoria komercyjne, a dla niewielkiej liczby klientów w niedawno akredytowanym laboratorium Verily Covid-19 w San Francisco. Firma Microsoft ma własny pakiet narzędzi z ery firmy Covid, które mogą pomóc w badaniu objawów i planowaniu testów, a także aplikacje mobilne, które mogą wyświetlać przepustkę cyfrową w celu kontrolowania dostępu do biura. Oracle i Salesforce stworzyły własne usługi związane z pandemią w uzupełnieniu do istniejących produktów do zarządzania personelem lub relacjami z klientami.

Wszystkie te usługi bezpieczeństwa Covid są sprzedawane z troskliwymi oświadczeniami o pomaganiu ludziom w zachowaniu bezpieczeństwa. Oferują również nowe źródło przychodów w trudnych ekonomicznie czasach – i szansę na skłonienie firm do głębszych inwestycji w cyfryzację ich działalności.

Gdy koronawirus rozprzestrzenił się w marcu, administratorzy z University of Kentucky zwrócili się do wydziału zdrowia o poradę na temat bezpiecznego działania, a do ekspertów IT na temat tego, co może wnieść technologia. Pracownicy rozmawiali z przedstawicielami i oglądali prezentacje od dostawców, w tym Google i Microsoft, ale wybrali nowy pakiet pandemiczny o nazwie Work.com z Salesforce z San Francisco.

Szkoła korzystała już z flagowych narzędzi Salesforce do obsługi relacji z klientami w programach, takich jak kampanie e-mailowe i inna komunikacja z potencjalnymi i nowo zapisanymi studentami. Narzędzia firmy do zwalczania pandemii umożliwiły wykorzystanie istniejącej bazy danych z informacjami o studentach w celu powstrzymania koronawirusa.

Studenci i pracownicy kampusu otrzymują teraz codziennie rano wiadomość e-mail z prośbą o wypełnienie ankiety na temat wszelkich objawów, których doświadczają. Osoba, która nie ma nic do zgłoszenia, może zrobić to w kilka sekund. Każdy, kto nie wypełni ankiety, otrzyma przypomnienie SMS-em później w ciągu dnia i telefon, jeśli nadal nie odpowie.

Jeśli dana osoba zgłosi objawy, otrzyma telefon z prośbą o dodatkowe informacje i, jeśli to konieczne, zalecenie wykonania testu na koronawirusa. Uczelnia może polegać na własnym laboratorium, ale Salesforce współpracuje również z CVS w zakresie przeprowadzania testów. W Kentucky wyniki testów z uniwersyteckiego centrum medycznego są rejestrowane w Salesforce, a pozytywne testy automatycznie otwierają sprawę z zespołem kontaktowym, którzy używają oprogramowania opracowanego przez firmę po tym, jak gubernator Rhode Island, Gina Raimondo, poprosiła o pomoc CEO Salesforce Marca Benioffa.

Tyler Gayheart, dyrektor uniwersytetu ds. Zaangażowania cyfrowego, mówi, że program zadziałał tak dobrze, że przekonał go, iż uniwersytet powinien prawdopodobnie wydać więcej pieniędzy na Salesforce. „W dłuższej perspektywie nie jest to aplikacja służąca do reagowania na pandemię, to system zaangażowania, zdrowia i dobrego samopoczucia na całym uniwersytecie” – mówi. Mówi, że taktyki wykorzystywane dziś do ankietowania i monitorowania pracowników i studentów pod kątem koronawirusa mogą zostać dostosowane do innych zastosowań jutro, takich jak pomoc uczniom z lękiem lub innymi problemami zdrowotnymi.

Kate Leggett, analityk w firmie Forrester, uważa, że ​​schemat oprogramowania pandemicznego prowadzącego do innych działalności jest częścią planu. „Chociaż Marc Benioff jest tutaj, aby uratować świat, jest to mądry model biznesowy” – mówi. Wydaje się, że konkurenci tacy jak Oracle i Microsoft używają podobnej strategii.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook