Różności i nowinki technologia

Dyrektor generalna Sarah Friar opisuje, w jaki sposób firma Nextdoor ogranicza rasizm

Prezes Nextdoor Sarah Brat nie użył „słowa na f” – wiesz, Facebook—Jeden raz podczas jej wystąpienia na w pełni wirtualnej konferencji WIRED25 w środę. Ale porównania między dwiema platformami społecznościowymi online, moderowanymi przez połączenie zautomatyzowanych systemów i ludzi, i często oskarżanych o podsycanie nieufności i nienawiści, dokonywano wiele razy. Brat był gotów za to odpowiedzieć.

„To nie jest wzrost za wszelką cenę” – powiedział Friar starszej pisarce WIRED Lauren Goode. Powiedziała, że ​​Nextdoor zastanawia się, jak uczynić swój zakątek internetu ładniejszym miejscem, nawet jeśli czasami oznacza to zniechęcenie użytkowników do publikowania.

Friar powiedział, że podczas pandemii Covid-19 firma Nextdoor odnotowała gwałtowny wzrost liczby rejestracji, co uświadamia, jak ważne jest, aby platforma była bezpieczna, użyteczna i wolna od nienawiści. Jak donosi WIRED, firma Nextdoor miała problem z rasizmem i postanowiła go rozwiązać, począwszy od 2015 r. Postaci – którzy muszą używać prawdziwych nazwisk i zweryfikować, że mieszkają w okolicy przed zarejestrowaniem się – wykorzystali forum do profilowania rasowego sąsiadów, celuj w tych, do których nie należą, i wzbudzaj strach.

SUBSKRYBUJ

Zasubskrybuj WIRED, aby poznać najważniejsze historie dotyczące technologii, nauki i przyszłości naszego życia.

Firma opublikowała swój pierwszy z serii antyrasistowskich progów zwalniających w 2017 roku, wymagając od każdego, kto publikuje o podejrzanym incydencie, dołączenie dwóch innych atrybutów opisowych oprócz rasy. W zeszłym roku firma Nextdoor wprowadziła „Przypomnienie o życzliwości”, które wykorzystuje systemy uczące się do przewidywania, kiedy użytkownik może zamieścić coś niemiłego, i zachęca ich do ponownego przemyślenia. (System Nextdoor wychwytuje agresję i złość, gdy zdania stają się krótsze, są pisane wielkimi literami i zaczynają tracić interpunkcję, powiedziała). W lipcu Nextdoor poprosił wszystkich użytkowników o podpisanie „Przysięgi dobrego sąsiedztwa”, które zawierało takie zasady, jak „bądź pomocny”. , ”,„ Szanuj ”i„ nie dyskryminuj ”.

Friar powiedział, że uczynienie ludzi mniej strasznymi w Internecie wymaga również ludzkich moderatorów. Lokalny zespół operacyjny Nextdoor zajmuje się najbardziej skomplikowanymi i wrażliwymi postami. Od czasu śmierci George’a Floyda z rąk policji w maju Friar powiedziała, że ​​jej firma stara się zdywersyfikować swój zespół moderatorów-wolontariuszy, którzy mieszkają w dzielnicach, w których są umieszczani. (Pierwsza kadra wolontariuszy moderatorów w firmie, którzy często przynosili platformę na swoje tereny, nie zawsze była reprezentatywna dla miejsc, w których mieszkali, przyznał Brat). „Tylko ludzie, którzy mieszkają w okolicy, mają kontekst lokalny” – powiedziała. .

Historia Nextdoor, upierał się Friar, była dobra. Sąsiedzi proszą sąsiadów o pomoc w realizacji recept lub artykułów spożywczych; sąsiedzi gromadzą innych wokół borykających się z trudnościami lokalnych biznesów. Jest pewien urok: tego lata Facebook zaczął wewnętrznie eksperymentować z własnym produktem naśladowczym Nextdoor, zwanym Neighborhoods.

Portret autorstwa Patricka T. Fallona / Bloomberg / Getty Images


Więcej od dostawcy WIRED25

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook