GryRTV

Firma Intel pomogła opracować ulepszenia grafiki Avengers przeznaczone wyłącznie dla komputerów PC

Intel nawiązał współpracę ze studiem gier Crystal Dynamics firmy Square Enix, aby zoptymalizować grafikę na nadchodzący sezon Mściciele gra, specjalnie dla graczy na PC. Jest to rodzaj partnerstwa, który zwykle pojawia się w firmach kart graficznych, takich jak AMD czy Nvidia. Chociaż Intel nie podał szczegółów na temat liczb, potwierdził, że umowa (co obejmuje dwuletnie zobowiązanie do dalszego wspierania) Mściciele) to największa jak dotąd oferta gier.

Intel – jako firma, która w dużej mierze koncentruje się na procesorze, a nie na GPU – może wydawać się dziwnym wyborem jako partner firmy zajmującej się grami w zakresie ulepszeń graficznych. Ale ulepszenia wprowadzone przez Crystal Dynamics Mściciele są wyraźnie zaprojektowane, aby wykorzystać możliwości Intela poprzez optymalizację zadań bardziej dostosowanych do obliczeń opartych na procesorach, takich jak silnik fizyki, co z kolei pozwala na więcej zapasu GPU na inne zadania.

Udoskonalenia zaprojektowane przez firmę Intel można podzielić na trzy kategorie. Ulepszono niszczenie pancerza, które poprawia efekty wizualne, gdy gracze zadają obrażenia wrogom. W nowym systemie odłamki szkła, metalowe płyty i gruz, które gracze tworzą podczas walki, będą generowane jako obiekty fizyczne, które z kolei będą rzucane w otoczenie, gdy gracze i wrogowie będą z nimi dalej wchodzić w interakcje.

Obie firmy twierdzą, że bardziej realistyczne śmieci pozostaną dłużej trwałe na maszynach z wyższej półki, co zwiększy realizm. W tym samym duchu, zniszczenia środowiska spowodowane przez ostateczne „heroiczne” ataki postaci zostaną wzmocnione, co oznacza fale uderzeniowe lub wybuchy energii, tworząc więcej gruzu i wchodząc w interakcję z istniejącymi już szczątkami.

Wreszcie, gracze na PC skorzystają z pełnej symulacji wody, która będzie płynąć, pluskać i reagować na obiekty tak, jak w prawdziwym życiu. Według Crystal Dynamics właśnie takie ulepszenia podkreślają zalety optymalizacji zarówno dla procesora, jak i GPU. Firma twierdzi, że już przesuwała stronę równania GPU tak daleko, jak to możliwe, a dodanie dodatkowych efektów, takich jak symulacja wody do obciążenia obliczeniowego, ograniczyłoby inne aspekty gry. Ale kompensując to w CPU, jest w stanie zapewnić pełniejsze wrażenia.

Optymalizacje Intela zostały opracowane dla komputerów 4-, 8- i 10-rdzeniowych, z opcjami niskiego, średniego i wysokiego poziomu, które są dostosowane do każdego z tych typów procesorów. Oznacza to, że niezależnie od tego, czy masz komputer do gier na poziomie podstawowym, czy sprzęt z najwyższej półki, nadal będziesz czerpać korzyści z gry Mściciele. To powiedziawszy, chociaż te funkcje zostały opracowane przez firmę Intel, wszyscy gracze na komputerach PC będą mogli z nich skorzystać w jakiejś formie, nie tylko użytkownicy Intela.

Celem partnerstwa między tymi dwiema firmami jest wykraczanie poza początkowe uruchomienie. Firma Intel obiecała kontynuować wsparcie Mściciele przez następne dwa lata, a Crystal Dynamics wprowadziło te ulepszenia do swojego silnika Foundation, więc możliwe, że takie rzeczy jak symulacja wody pojawią się również w przyszłych tytułach na PC.

To najnowsze partnerstwo w dziedzinie gier pojawia się również w momencie, gdy Intel przygotowuje się do największego jak dotąd rozwoju gier i grafiki, wprowadzając na jesień swoje procesory Tiger Lake 11. generacji, architekturę graficzną Xe i samodzielne procesory graficzne DG1. Tego rodzaju optymalizacja procesora / GPU, która podkreśla mocne strony każdej architektury, jest czymś, czego możemy się spodziewać, gdy wysiłki Intela w zakresie procesora i GPU będą bardziej wyrównane.

Firma Intel już potwierdziła, że ​​będzie wprowadzana konkretnie Mściciele optymalizacje również dla przyszłych procesorów graficznych Intela – prawdopodobnie w odniesieniu do zintegrowanej grafiki Xe-LP, która ma zadebiutować jeszcze w tym tygodniu – firma obiecuje, że gra będzie działać z prędkością 30 kl./s / 1080p na nadchodzących ultrabookach oraz cienkich i lekkich maszynach.

Ulepszenia zaprojektowane przez firmę Intel dla Marvel’s Avengers planowane jest wprowadzenie gry wraz z premierą 4 września.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook