Oprogramowanie

Google pilnie bada problemy z aplikacją śledzącą koronawirusa na Androida

Google twierdzi, że działa szybko, aby zbadać problemy z aplikacjami na Androida, które używają systemu powiadomień o narażeniu na Androida do śledzenia rozprzestrzeniania się COVID-19. Nieznany problem powoduje, że aplikacje ładują się dłużej lub przeprowadzają regularne kontrole ekspozycji. Aplikacja NHS COVID-19, która jest używana w Anglii i Walii, jest dotknięta tym problemem z Androidem, z powiadomieniem o ładowaniu, które utknęło w obszarze powiadomień dla wielu użytkowników.

„Wiemy o problemie dotyczącym aplikacji na Androida opracowanych przy użyciu systemu powiadomień o narażeniu na Androida” – mówi rzecznik Google w oświadczeniu dla The Verge. „Nasi inżynierowie badają ten problem”.

Problem z powiadomieniem NHS COVID-19.

Rozumiemy, że Google pilnie pracuje nad zidentyfikowaniem źródła tych problemów i jak najszybszym ich rozwiązaniem. Te problemy dotyczą wszystkich aplikacji na całym świecie korzystających z systemu powiadomień o narażeniu systemu Android.

Ponad 10 milionów ludzi w Anglii i Walii pobrało we wrześniu aplikację NHS COVID-19, ale nie jest jasne, ile łącznie pobrano do tej pory ani jaki jest podział między iOS a Androidem.

Google po raz pierwszy wprowadził swój system śledzenia koronawirusa dla Androida w kwietniu 2020 r. Aplikacja wykorzystuje Bluetooth do anonimowego przesyłania danych i pomaga włączyć programy śledzenia i śledzenia na całym świecie.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook