Różności i nowinki technologia

Hulu podnosi cenę telewizji na żywo do 65 USD, odpowiadając ostatniej podwyżce cen w YouTube TV

Ilustracja przedstawiająca pilota przed ekranem telewizora wyświetlającego treści telewizyjne Hulu.

Getty Imagers | Chesnot

Hulu podnosi miesięczną cenę pakietu transmisji na żywo z 54,99 USD do 64,99 USD począwszy od 18 grudnia, kontynuując ciąg podwyżek cen przez internetowe usługi wideo, które stanowią alternatywę dla telewizji kablowej i satelitarnej. Wzrost będzie dotyczył obecnych i nowych abonentów.

Hulu + Live TV zadebiutował w cenie 40 USD miesięcznie w połowie 2017 r., Ale do grudnia 2019 r. Osiągnął 54,99 USD miesięcznie. Nowa miesięczna cena 64,99 USD dotyczy pakietu obejmującego ponad 65 kanałów na żywo oraz dostęp do biblioteki Hulu z mi na żądanie. programy i filmy.

Hulu oferuje również plan telewizji na żywo z dostępem do biblioteki strumieniowej bez reklam. Cena tego pakietu wzrośnie z 60,99 USD do 70,99 USD miesięcznie. Istnieje również plan telewizji na żywo bez biblioteki strumieniowej Hulu, który rośnie z 53,99 USD do 63,99 USD.

Hulu wysłało powiadomienia o nadchodzących podwyżkach cen do obecnych abonentów i wczoraj potwierdziło zmianę na swojej stronie internetowej. Najtańszy plan, który obejmuje tylko bibliotekę strumieniową z mi, bez żadnych kanałów na żywo, pozostanie na poziomie 5,99 USD miesięcznie. Wersja bez reklam pozostanie za 11,99 USD. Dla porównania, plany Netflix wahają się od 8,99 USD do 17,99 USD miesięcznie po wzroście cen w zeszłym miesiącu.

Większościowym właścicielem Hulu jest The Walt Disney Company. Comcast ma 33 procent udziałów w firmie, ale Disney ma pełną kontrolę operacyjną od maja 2019 roku.

Podwyżki cen dookoła

Najnowsza podwyżka cen Hulu zbliża ją do YouTube TV, której cena wzrosła z 35 USD w 2017 r. Do 64,99 USD od czerwca 2020 r. AT&T TV teraz zaczyna się od 55 USD miesięcznie, podczas gdy rodzinny plan FuboTV zaczyna się od 64,99 USD miesięcznie. Sling TV zaczyna się od 30 dolarów miesięcznie.

Okresowe podwyżki cen od dziesięcioleci są niefortunnym faktem dla abonentów telewizji kablowej i satelitarnej. Klienci mogą nadal oszczędzać pieniądze, korzystając z usługi przesyłania strumieniowego – na przykład AT & T pobiera średnio 130,55 USD miesięcznie na klienta za usługę DirecTV i inne jej płatne usługi telewizyjne. Jednak wzrost cen transmisji strumieniowej jest irytujący dla klientów, jak pokazuje reakcja na ostatnią podwyżkę cen Hulu.

Dostawcy telewizji na ogół obwiniają wzrost cen za rosnące koszty programów. Ale niektórzy duzi dostawcy telewizyjni sami posiadają wiele tego programu, więc nie mogą całkowicie uchylić się od odpowiedzialności za podwyżki cen. Na przykład Disney jest właścicielem ESPN, ABC i innych kanałów dostępnych w Hulu i innych usługach telewizyjnych.

Oferta kanałów i funkcje dodatkowe mogą się znacznie różnić w zależności od usługi, dlatego warto zapoznać się z różnymi opcjami telewizji na żywo, zanim zdecydujesz się na usługę przesyłania strumieniowego. Chociaż podwyżki cen zmniejszają atrakcyjność usług przesyłania strumieniowego, platformy internetowe niewątpliwie zapewniają przewagę nad kablami i satelitą pod względem wyboru i elastyczności. Klienci mają więcej opcji w zakresie transmisji online, łatwiej jest anulować i przejść do innej usługi, a ceny są generalnie prostsze – z jednym godnym uwagi wyjątkiem w postaci telewizji AT&T.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook