Różności i nowinki technologia

Jak cyfrowa armia Bloomberga wciąż walczy o demokratów

Doświadczony agent polityczny Hawkfisha, Mitch Stewart, wyjaśnia, w jaki sposób Hawkfish ma nadzieję na zmianę w 2020 roku. Kluczowym sposobem uzyskania „pięćdziesiąt plus jeden” zwycięskich wyborów, mówi, jest skłonienie wyborców do zarejestrowania się, przekonanie niezdecydowanych i rosnąca frekwencja. Wszystko zależy od skontaktowania się z właściwymi osobami z odpowiednim przekazem, jakim jest misja Hawkfish. „Ponieważ mamy lepszy zestaw surowych danych niż nasi konkurenci, jesteśmy w stanie pomóc kampaniom podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące tego, do kogo kierują rejestrację wyborców, kogo kierują do przekonania, a następnie do kogo kierują frekwencję”.

Powód, dla którego zestaw danych Hawkfish jest lepszy? Pieniądze Bloomberga. „Uzyskanie niektórych z tych abonamentów na różne usługi komercyjne jest kosztowne” – mówi Stewart. „W przeważającej części ekosystem danych po lewej stronie jest nieco ciemny pod względem zasobów, więc jesteśmy w stanie dokonać tylko niektórych inwestycji, których inni nie”.

Chociaż każda kampania ma dostęp do plików wyborców, ważny jest link do zachowania w Internecie. „Istnieje niesamowity świat sygnałów behawioralnych online, oparty na wszystkich rzeczach, które robisz w Internecie, zaczynając od podstaw, takich jak reklamy, które klikasz” – mówi Hammer. „Istnieje wiele danych behawioralnych, które można kupić, aby wzbogacić plik wyborcy”. (Hawkfish twierdzi, że nie łączy tych baz danych w grube akta wyborców, ale służy im anonimowo). Hammer wyjaśnia, że ​​kluczową częścią przyciągania ludzi, którzy mają skłonność do twojego kandydata, do kabiny do głosowania (lub wysyłania karty do głosowania) jest używanie tego zachowania do zwiększyć zaangażowanie. Techniki zastosowane przez Parscale w 2016 roku nie są tak skuteczne w przypadku wyborców po lewej stronie. Na przykład zespół Trumpa był w stanie zidentyfikować kibiców przez tych, którzy kupili czapki i koszulki. Zwolennicy Bidena są mniej skłonni do tego. Tak więc Hawkfish zauważa, jakie reklamy ludzie oglądają i z którymi się angażują. Jeśli ktoś ogląda reklamę Bidena do końca, jest to prawdopodobnie zwolennik i cel wiadomości.

SUBSKRYBUJ

Zasubskrybuj, aby uzyskać dostęp do Plaintext, cotygodniowego biuletynu na temat technologii cyfrowej – kto ją tworzy i jaki ma to na nas wpływ.

Guru ankiet w firmie Hawkfish to Ellen Konar, która odegrała kluczową rolę w skonfigurowaniu procesów zbierania opinii użytkowników w Google. „Możesz kupować informacje, ale moja część organizacji jest odpowiedzialna za uzyskiwanie lepszych informacji na temat WHO,” ona mówi. „W tej chwili chodzi o wyborców, którzy są na bańce lub w konflikcie”. Jako przykład podaje ewangelicznych chrześcijan i żołnierzy. Oba segmenty poparły Trumpa, mówi, ale zachowanie Trumpa jest często sprzeczne z ich wartościami, pozostawiając ich otwartych na przekonanie przez właściwe przesłanie.

W 2016 r., Kiedy zespół Trumpa zidentyfikował osoby, które raczej nie zagłosują na swojego kandydata, pracował nad zatruciem studni demokracji, promując wśród wyborców treści, które skwaszą ich ideą głosowania. Hawkfishy mówią, że tam nie idą. „Odbyliśmy na ten temat świetne dyskusje i istnieje zgoda co do tego, że musimy wygrać z nienaruszonymi naszymi zasadami” – mówi Konar.

Nie chodzi o to, że kampania Trumpa trzęsie się w butach. „Chodzi mi o to, że mogą powiedzieć, co chcą, prawda?” Parscale napisał w e-mailu dotyczącym twierdzeń Hawkfisha, że ​​wypełnia lukę danych między Demokratami a jego operacją. „Chciałbym usłyszeć, jak to zrobili. Lol.” (Notatka Parscale’a pojawiła się, zanim został wysiedlony jako kierownik kampanii w świetle opóźnionych wyników ankiet Trumpa.)

Pomimo oferowania cennych usług po najniższych kosztach, Hawkfish miał powolny start w pozyskiwaniu klientów. „Czas prawdopodobnie działa przeciwko Hawkfish, ponieważ wiele z tych firm zostało zarejestrowanych w 2019 r.” – mówi Mitch Stewart. „W tym czasie byliśmy zajęci wspieraniem kandydatury Mike’a. A kiedy ta podstawowa się skończyła, wiele podmiotów już wybrało swojego dostawcę ”.

Nadir nastąpił, gdy kampania Biden zdecydowała się zamiast tego stworzyć własną infrastrukturę cyfrową przy użyciu grupy różnych klientów – żaden z nich nie był Hawkfish. Hawkfish bardzo publicznie próbował zdobyć ten biznes. Szereg kont, w tym raport w Axios, wskazywało, że niepowodzenie w uzyskaniu pracy było częściowo spowodowane połączeniem Hawkfish z nieudaną kampanią Bloomberga. Występowały również napięcia z postępowym skrzydłem partii, które zbuntowało się, przekazując krytyczne operacje na danych potentatowi, który ledwo identyfikował się jako demokrata. Przedstawiciel Alexandra Ocasio-Cortez wysłał wiadomość tweet ostrzegając zespół Biden, aby nie zatrudniał Hawkfisha, który nazwała „podejrzaną firmą z nieudanymi osiągnięciami”. Stefan Smith, internetowy dyrektor ds. Zaangażowania Pete’a Buttigiega, powiedział LA Times: „Demokraci są słusznie podejrzliwi wobec byłych republikańskich miliarderów, którzy skaczą na spadochronie do procesu demokratycznego, pracując jako biali rycerze”. Dwóch doświadczonych demokratów, którzy nie byli zaangażowani w tę decyzję, potwierdziło WIRED, że takie napięcia istnieją.



Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook