Różności i nowinki technologia

Klient AT&T od 1960 roku kupuje drukowaną reklamę WSJ, aby narzekać na niskie prędkości

Ślimak spoczywający na myszy komputerowej, aby zilustrować powolny serwis internetowy.

Mężczyzna, który jest klientem AT&T od 1960 roku, ma wiadomość dla CEO Johna Stankeya o niepowodzeniu firmy w modernizacji obszarów DSL do nowoczesnych usług internetowych. 90-letni Aaron Epstein jest tak sfrustrowany swoim planem internetowym 3Mbps, że w dzisiejszym wydaniu drukowanym wykupił reklamę Wall Street Journal, aby wysłać list otwarty do Stankeya.

„Szanowny Panie Stankey: AT&T szczyci się tym, że jest liderem w dziedzinie komunikacji elektronicznej. Niestety, dla ludzi mieszkających w N. Hollywood, CA 91607, AT&T jest teraz dużym rozczarowaniem” – napisał w liście Epstein.

Epstein zapłacił 1100 dolarów za wyświetlanie reklamy przez jeden dzień w dzisiejszym dzienniku w wydaniach Manhattan i Dallas – powiedział Arsowi w wywiadzie telefonicznym. Wybrał edycję Manhattan, aby dotrzeć do inwestorów, którzy mogą chcieć zmusić AT&T do modernizacji swojej sieci i Dallas, ponieważ to tam znajduje się siedziba AT&T.

„Musimy nadążać za obecną technologią i spodziewaliśmy się, że AT&T dostarczy nam szybkie usługi internetowe” – napisał Epstein w liście otwartym do dyrektora generalnego AT&T. „Mimo że AT&T reklamuje prędkości do 100 Mb / s dla innych dzielnic, najszybsza dostępna obecnie w AT&T to tylko 3 Mb / s. Twoi konkurenci mają teraz prędkości ponad 200 Mb / s. Dlaczego AT&T, wiodąca firma komunikacyjna, traktuje nas tak niedbale North Hollywood? ”

Cyfrowa wersja drukowanego wydania The Wall Street Journal, dostępna online dla subskrybentów, pokazuje, że Epsteina ukazała się dzisiaj na stronie A7 i zajmowała lewą dolną część strony. Po raz pierwszy dowiedzieliśmy się o reklamie Epsteina, gdy użytkownik Twittera zamieścił zdjęcie wydania drukowanego:

Przestarzałe DSL

Podłączenie adresu Epsteina do narzędzia do sprawdzania dostępności Internetu AT&T powoduje wyświetlenie komunikatu „Szybki Internet nie jest dostępny pod Twoim adresem”. Prawdopodobnie oznacza to, że znajduje się w jednym z obszarów, w których AT&T zaprzestaje świadczenia usługi DSL pomimo niepowodzenia w uaktualnieniu obszarów do trybu światłowód do domu lub światłowód do węzła. Obecni użytkownicy powinni mieć możliwość zachowania usługi DSL w tych miejscach, ale AT&T nie przyjmuje nowych klientów.

„Jestem bardzo zirytowany, ponieważ od czasu do czasu dostaję zwykłą pocztę i od czasu do czasu widzę reklamy w telewizji i w Internecie oferujące szybszą usługę [from AT&T]- powiedział Epstein Arsowi. Ale kiedy Epstein dzwoni do AT&T w sprawie zwiększenia prędkości, przedstawiciel obsługi klienta mówi, że firma nad tym pracuje, ale nie może podać daty, kiedy będzie dostępna – powiedział.

Epstein powiedział, że jego usługa „3 Mb / s” często zapewnia zaledwie 1,5 Mb / s, gdy sprawdza prędkość. Niskie prędkości powodują problemy z przesyłaniem strumieniowym online na jego urządzeniu Roku. „To bardzo frustrujące, ponieważ teraz wszyscy korzystamy z usług przesyłania strumieniowego… czasami filmy są idealnie płynne i szybkie, a innym razem jest to zbyt frustrujące i w ogóle go nie używam” – powiedział.

AT&T nie jest jedyną opcją Epsteina w zakresie przewodowych usług internetowych. W rzeczywistości powiedział, że płaci zarówno za Internet kablowy Charter Spectrum, jak i DSL AT&T w domu, ale generalnie korzysta tylko z Internetu AT&T, ponieważ, jak powiedział, „aby uzyskać usługę telefoniczną, muszę używać modemu AT&T”. Zauważył, że technik prawdopodobnie mógłby tak ustawić, aby mógł korzystać z usługi telefonicznej AT&T i Charter Internet. Jednak wraz z kontynuacją pandemii Epstein powiedział, że on i jego żona robią to bezpiecznie, nie przyjmując żadnych gości w domu.

Zaniedbanie AT&T pomaga dominować dostawcom usług kablowych

Chociaż posiadanie zarówno kabla czarterowego, jak i DSL AT&T jest lepszą sytuacją niż mieszkanie na terytorium wyłącznie DSL, porzucenie przez AT&T wielu obszarów DSL pomaga firmom kablowym umocnić ich regionalną dominację i uniknąć konkurencji. Comcast i Charter, dwie największe amerykańskie firmy kablowe, nie konkurują ze sobą w poszczególnych miastach. Dla dziesiątek milionów Amerykanów jedyną opcją dostępu szerokopasmowego z nowoczesnymi prędkościami jest Charter lub Comcast.

W 21-stanowym obszarze usług przewodowych AT&T jest 52,97 miliona gospodarstw domowych, a 14,93 miliona z nich ma dostęp do domu za pomocą światłowodu – poinformował niedawno związek pracowników komunikacji w Ameryce dla Ars. AT&T ma prawie 5 milionów klientów korzystających z usługi światłowód do domu i 8,7 miliona klientów korzystających z połączenia światłowodowego do węzła. Na obszarach, w których AT&T wycofuje starszą usługę, jest 407 000 płacących klientów DSL, a liczba ta stale spada co kwartał.

AT&T spowolniło budowę światłowodu do domu od czasu wypełnienia zobowiązań wdrożeniowych wymaganych przez warunki połączenia zakupu DirecTV w 2015 roku. AT&T radykalnie zmniejszyło swoją siłę roboczą, z 273 210 pracowników w połowie 2018 r. Do 230 760 pracowników pod koniec 2020 r. Chociaż cięcia te wpłynęły nie tylko na operacje w sieci przewodowej, zaowocowały mniejszą liczbą techników zajmujących się wdrażaniem światłowodów lub konserwacją starego DSL. sieć.

Epstein powiedział, że płaci AT&T około 100 dolarów miesięcznie w domu za dwie linie telefoniczne i usługę internetową oraz 49 dolarów miesięcznie za Charter za Internet kablowy. Epstein płaci również AT&T za telefon i usługi internetowe w firmie, której jest właścicielem w Sherman Oaks, ale powiedział, że powolny Internet nie przeszkadza mu zbytnio w biurze, ponieważ używa go do podstawowych zadań, takich jak poczta e-mail, a nie do przesyłania strumieniowego wideo.

Epstein nie otrzymał odpowiedzi na swój list otwarty od AT&T, kiedy rozmawialiśmy z nim dziś rano.

Rzecznik AT&T powiedział, że skontaktował się z Arsem, a firma skontaktuje się z firmą Epstein w celu rozwiązania jego obaw. AT&T nie odpowiedziała na nasze konkretne pytania, na przykład czy zaktualizuje usługę internetową pod adresem Epstein lub czy zaleca klientom, takim jak Epstein, przejście na kartę. AT&T złożyło następujące oświadczenie: „Nieustannie ulepszamy i inwestujemy w nasze sieci bezprzewodowe i przewodowe. W latach 2017–2019 zainwestowaliśmy ponad 3,1 miliarda dolarów w nasze sieci w Los Angeles”.

Ujawnienie: Partnerstwo Advance / Newhouse, do którego należy 13 procent Karty, jest częścią Advance Publications. Advance Publications jest właścicielem Condé Nast, która jest właścicielem Ars Technica.



Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook