Różności i nowinki technologia

Kompaktowy SUV Lynk & Co kosztuje 500 euro miesięcznie, ale może przynieść zysk

Firma samochodowa Lynk & Co w końcu ujawniła szczegóły swojego modelu własności hybrydowej, która umożliwia subskrybowanie jej kompaktowego SUV-a Lynk & Co 01 za 500 euro miesięcznie, z możliwością wynajmu pojazdu innym członkom Lynk & Co, aby zacząć zarabiać. ta opłata z powrotem.

Podczas dzisiejszego wydarzenia inauguracyjnego firma powiedziała, że ​​klienci mogą nawet zarobić na subskrypcji w wysokości 500 euro miesięcznie, jeśli będą mogli wynająć swój pojazd z wystarczającą częstotliwością. Pierwsze członkostwo w Lynk & Co będzie oferowane w Amsterdamie od końca października wraz z otwarciem debiutanckiej lokalizacji klubu Lynk & Co. Firma przewiduje otwieranie „klubów”, a nie salonów w głównych miastach europejskich, w których członkowie będą mogli spotykać się na przykład z lokalnymi artystami, DJ-ami i szefami kuchni lub otrzymywać ekskluzywne „krople produktów”. Samochody hybrydowe i hybrydowe typu plug-in firmy 01 zostaną wysłane do członków Amsterdamu w kwietniu.

Marka Lynk & Co została po raz pierwszy ogłoszona w 2016 roku w Göteborgu w Szwecji jako „urodzona cyfrowa” alternatywa dla Volvo, firmy, która dała początek Lynk & Co z pomocą swojego chińskiego rodzica Geely. Dyrektor generalny Lynk & Co Alain Visser jest 30-letnim weteranem branży motoryzacyjnej w firmach Ford, General Motors i Volvo.

Istnieją dwa rodzaje członków Lynk & Co: płacący za samochód i wypożyczający samochody. Członkowie, którzy chcą wynająć, mogą bezpłatnie dołączyć do aplikacji Lynk & Co. Członkowie posiadający samochód mogą ustalać własne ceny i warunki wynajmu, w tym miejsca odbioru i nadania samochodu. Członek posiadający samochód może udostępnić swój cyfrowy klucz darmowym członkom, aby mogli otworzyć wynajęty pojazd. Wszyscy członkowie mają dostęp do klubów Lynk & Co.

Opłata członkowska w wysokości 500 EUR może być również podzielona między wiele osób, dzięki czemu grupa znajomych z tego samego miasta może dzielić jeden samochód. Opłata miesięczna obejmuje ubezpieczenie i serwis przez sieć dealerów Volvo. (Klucze cyfrowe można również udostępniać firmie Volvo, aby pracownicy mogli odebrać samochód i zwrócić go po zakończeniu czynności serwisowych). Opłata miesięczna nie obejmuje jednak kosztów paliwa ani energii elektrycznej.

Lynk & Co 01 można również kupić bezpośrednio, a następnie wypożyczyć członkom. Cena jednostkowa zostanie ogłoszona w ciągu najbliższych kilku tygodni, twierdzi firma. W Chinach numer 01 jest sprzedawany tylko bezpośrednio, ponieważ firma twierdzi, że rynek nie jest wystarczająco dojrzały, aby wspierać model członkostwa. W Chinach model 01, który trafił do sprzedaży po raz pierwszy w 2017 roku, kosztował nieco poniżej 24 000 USD.

: Lynk & Co

: Lynk & Co

Lynk & Co będzie początkowo oferować kompaktowego SUV-a 01 w dwóch kolorach, niebieskim lub czarnym, oraz z dwoma układami napędowymi, hybrydowym lub hybrydowym plug-in. Hybryda typu plug-in jest w stanie przejechać 68 km (42,25 mil) wyłącznie na energii elektrycznej. Nowy 01 różni się od oryginalnego 01 na wiele sposobów. Twarz ma kilka drobnych poprawek (ale wizualnie pozostaje w dużej mierze niezmieniona), a wewnątrz samochodów znajduje się nowy system informacyjno-rozrywkowy, nowa konfiguracja poduszek powietrznych dla Europy i zastosowanie bardziej zrównoważonych tkanin wykonanych z sieci rybackich pochodzących z recyklingu.

Koncepcja klubu Lynk & Co ma na celu wprowadzenie do marki poczucia chłodu. „Młodzi klienci bardziej niż kiedykolwiek lubią fajne rzeczy i fajne marki” – mówi Visser w promocji wideo. „Będąc członkiem Link & Co, zyskujesz również dostęp do fajnych rzeczy, do fajnych marek i do fajnych artystów. Czy to festiwale muzyczne, czy artyści [or] sztuki. Masz więc nie tylko dostęp do samochodu, ale także dostęp do wydarzeń, które odbywają się w Twojej okolicy ”. Podczas dzisiejszej inauguracji Visser przyznał również, że „staranie się być cool nie jest fajne”. Po otwarciu klubu w Amsterdamie w przyszłym miesiącu nastąpi przed końcem roku klub z Göteborga w Szwecji.

Wprowadzenie nowej koncepcji udostępniania i marki w dobie dystansu społecznego nie będzie łatwe. Ale przynajmniej wybierając Amsterdam, Lynk & Co stawia się przed miastem pełnym młodych, multimodalnych profesjonalistów, którzy już dzielą się samochodami, korzystając z usług takich jak Greenwheels, SnappCar, Fetch i Share Now (joint venture obsługiwane przez Daimler i BMW znane wcześniej jako Car2go). Nie gwarantuje sukcesu, ale przynajmniej model car sharingu ma szansę.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook