Nowości

Koszmar AT&T: Kobieta musiała czekać ponad 3 miesiące na łącze szerokopasmowe w nowym domu

Kobieta siedzi w domu i rozmawia z reporterem.  Na ekranie tekst mówi:
Powiększać / Lovie Newman mówi News 4 San Antonio o konieczności oczekiwania prawie czterech miesięcy na usługę internetową AT&T.

AT&T podobno zmusiło kobietę z San Antonio do czekania prawie cztery miesiące, aby uzyskać dostęp do Internetu w swoim nowym domu, i nie zbliżyła się do rozwiązania problemu, dopóki nie poprosiła o pomoc lokalnej stacji informacyjnej.

„Lovie Newman zaplanowała płynne przejście do swojego nowego domu, w tym zaplanowanie z wyprzedzeniem transferu do swojej usługi szybkiego Internetu AT&T” – wynika z wtorkowego raportu News 4 San Antonio.

Dom, do którego wprowadził się Newman, był najwyraźniej nowo wybudowany i jeszcze nie podłączony do sieci AT&T, ale wygląda na to, że wielomiesięczne oczekiwanie było spowodowane głównie błędami techników AT&T i problemami z obsługą klienta. W tym, co Newman nazwał „całkowitym koszmarem”, AT&T nieustannie odrzucała jej próby uzyskania dostępu do Internetu.

Newman zaplanował spotkanie instalacyjne na 1 kwietnia, ale kiedy nadszedł ten dzień, AT&T zadzwonił i powiedział: „Musimy przełożyć”, powiedziała stacji informacyjnej. Początkowo Newman „poinformowano, że w jej nowej dzielnicy na dalekim East Side nastąpiła awaria usług”, donosi dziennikarz News 4 Darian Trotter. „Technicy pracowali nad tym, ale mówi, że nie mieli pojęcia, kiedy zostanie przywrócona usługa w okolicy”.

„Nie słyszałem odpowiedzi, ciągle byłem przerzucany i popychany do różnych działów” – powiedział Newman.

„Nigdy nie przyszedłeś do mojego domu”

Newman była w stanie umówić się na kolejną wizytę montażową w maju po naprawieniu awarii, ale instalatorzy nigdy nie przyszli do jej domu. „Przez trzy i pół miesiąca, mówi, że podejmowała niezliczone wysiłki, aby nawiązać połączenie, w tym raz, kiedy była umówiona i niecierpliwie czekała na przybycie techników” – powiedział News 4.

Newman czekała w domu na przybycie instalatorów, kiedy otrzymała wiadomość od AT&T, mówiącą: „Tęskniliśmy za tobą”, powiedziała News 4. „Myślę:„ nigdy nie przyszedłeś do mojego domu. Jak tęskniłeś za mną? „Instalatorzy AT&T omyłkowo udali się pod inny adres w Alamo Heights, czytamy w raporcie.

„Z desperacji rozważała zmianę dostawcy usług”, ale „wyszukiwanie online co najmniej trzech firm ujawniło, że usługi w jej sąsiedztwie nie są dostępne”. Raport wideo stacji telewizyjnej pokazuje, że tymi trzema dostawcami byli Charter Spectrum, Grande Communications i Google Fiber.

„Wpisałem swój adres i napisano „niedostępny” – powiedział Newman. Newman obawiała się utraty pracy z powodu braku usługi internetowej AT&T, ale News 4 powiedział, że „pracodawca Newman był w stanie wprowadzić specjalne udogodnienia, aby utrzymać ją w pracy”.

Mimo że AT&T od miesięcy zwlekał, jej strona internetowa mówi, że usługa powinna być łatwo dostępna dla Newmana. Wprowadziliśmy adres Newman do narzędzia do sprawdzania dostępności online AT&T, które informuje, że usługa światłowodu do domu jest dostępna w miejscu jej zamieszkania:

AT&T rusza po usłyszeniu od reportera

Po miesiącach oczekiwania, aż AT&T zapewni połączenie szerokopasmowe, Newman skontaktował się z Trotterem w News 4 ponad dwa tygodnie temu. Stacja skontaktowała się z AT&T i chociaż firma początkowo nie odpowiedziała organizacji medialnej, uwagę AT&T przyciągnęła perspektywa relacji informacyjnych.

Film z wiadomościami pokazał wiadomość e-mail wysłaną do Newmana 8 lipca od pracownika biura wykonawczego AT&T. „Biuro Prezydenta AT&T (OOP) otrzymało wiadomość od lokalnego reportera mediów” – napisano w e-mailu. „Jednakże, ponieważ jesteś naszym klientem, chciałem skontaktować się z Tobą bezpośrednio”.

Tydzień po tym e-mailu z 8 lipca, News 4 „otrzymało oświadczenie rzeczniczki mówiącej: »Nasz zespół już zaczął się tym zajmować i jest w kontakcie z panią Newman«” – powiedział Trotter w raporcie prasowym. Newman wciąż czekał na zainstalowanie usługi w tym tygodniu, kiedy wyemitowano raport News 4. „Chcę, żeby mój Internet został zainstalowany i działał do tego weekendu” – powiedziała stacji.

Ze względu na to, że News 4 zachęca AT&T do działania, wydaje się, że Newman jest w końcu bliski nawiązania połączenia – prawie cztery miesiące po tym, jak AT&T nagle odwołała swoją pierwszą wizytę instalacyjną. „Po tym, jak się zaangażowaliśmy, Newman mówi, że technicy niedawno zainstalowali okablowanie, a skrzynka internetowa została ustawiona poza jej domem” – powiedział Trotter na końcu swojego raportu. „Wszystko gotowe, wystarczy zaplanować instalację”.

Skontaktowaliśmy się dzisiaj z Newman i AT&T, aby dowiedzieć się, czy usługa została lub wkrótce zostanie zainstalowana i zaktualizujemy ten artykuł, jeśli otrzymamy nowe informacje.

Koszmar Newmana AT&T niestety nie jest wyjątkowy

Męka Newmana jest podobna do tej, o której pisaliśmy w kwietniu. W takim przypadku Comcast miał błąd w swojej mapie zasięgu i fałszywie powiedział klientom, że usługa internetowa będzie dostępna w ich nowym domu. Para, Edward Koll i Jo Narkon, zapłaciła następnie Comcastowi 5000 dolarów za rozszerzenie sieci, ale projekt wciąż się opóźniał. Comcast w końcu dostarczył usługi internetowe po tym, jak Koll skontaktował się z Ars, a my skontaktowaliśmy się z działem public relations Comcast.

Koll i Narkon czekali sześć miesięcy na Internet kablowy i przez cały ten czas musieli korzystać z niewiarygodnych i ograniczonych usługami komórkowymi. Przez lata pisaliśmy inne historie o Comcast fałszywie mówiącym klientom, że mogą uzyskać usługę. Po naszym artykule o Koll i Narkonie opublikowanym kilka miesięcy temu, usłyszeliśmy od kilku innych osób na terytorium Comcast, którym błędnie powiedziano, że usługa internetowa będzie dostępna w ich domach.

Pisaliśmy również o sfrustrowanej rodzinie korzystającej z AT&T w Mississippi w listopadzie 2020 r. AT&T fałszywie obiecał Kathie McNamee i jej rodzinie usługę internetową U-verse o przepustowości około 5 Mb/s, która jest powolna jak na dzisiejsze standardy, ale wciąż znacznie szybsza niż to, co ostatecznie otrzymali. . Ostatecznie AT&T zapewniło rodzinne prędkości do 768 kb/s w swojej starszej sieci DSL i nie zmodernizowało swojej sieci tam ani w wielu innych obszarach, w których lodowate prędkości AT&T są normą.

Ten rodzaj domowego problemu AT&T z Internetem nie jest niczym nowym. W 2015 roku pisaliśmy o rodzinie w Gruzji, która nie mogła uzyskać dostępu do Internetu AT&T w kupionym domu, mimo że ich sąsiedzi i poprzedni właściciele mieli serwis. AT&T powiedział, że nie ma wystarczającej pojemności, aby podłączyć dodatkowych klientów.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook