Oprogramowanie

Lime przedstawia hulajnogę nowej generacji, która nadal dąży do rentowności

Lime zaprezentował swój skuter elektryczny czwartej generacji z wymienną baterią i ulepszonymi funkcjami bezpieczeństwa. Firma ogłosiła również, że w trzecim kwartale 2020 r. Odnotowała „dodatnie przepływy pieniężne” – to znak, że gigant dzielący się hulajnogą jest coraz bliżej osiągnięcia rentowności po raz pierwszy.

W wyglądzie w Plik dziennik “Wall StreetPodczas konferencji „Future of Everything” dyrektor generalny Lime, Wayne Ting, ogłosił, że jest pierwszą firmą mobilną, której kwartał był dodatni.

Dodatni przepływ środków pieniężnych oznacza, że ​​Lime ma więcej pieniędzy na działalność w danym momencie niż na wyjście. Ale to nie to samo, co posiadanie dochodu netto lub rentowność po skorygowaniu zarobków o odsetki i podatki, znane również jako EBIT. Lime spodziewa się rentowności na podstawie EBIT w 2021 roku – potwierdził rzecznik.

Mimo to jest to duży kamień milowy dla Lime i powinien pomóc umocnić jej pozycję jako firmy zajmującej się skuterami, aby postawić na przyszłość. Rentowność umyka firmom zajmującym się skuterami, odkąd Bird zapoczątkował trend wspólnych skuterów elektrycznych pod koniec 2017 roku.

Ta firma zawsze przynosiła straty finansowe, a większość firm polegała na dużej dawce kapitału wysokiego ryzyka, aby utrzymać swoją działalność. Branża walczyła o naprawę ekonomiki swojej jednostki, w której cena zakupu każdego skutera przekraczała kwotę przychodów, które przyniosła, zanim ostatecznie się załamała.

Obraz: Wapno

Lime twierdzi, że jego skuter czwartej generacji powinien pomóc rozwiązać ten problem. Dodanie wymiennej baterii to duży krok w kierunku wydłużenia żywotności wspólnego skutera elektrycznego. Oznacza to, że zespół niezależnych ładowarek Lime może po prostu wymienić akumulator na w pełni naładowany, zamiast zbierać skuter co noc i przenosić go w inne miejsce w celu naładowania. Lime szacuje, że żywotność nowej hulajnogi – lub czas, przez jaki pozostaje ona w eksploatacji, zanim się zepsuje – przekroczy dwa lata.

Inne ważne zmiany obejmują odchyloną do tyłu kierownicę, przypominającą rączki rowerowe, co według Lime zapewnia wygodniejszy chwyt. Posiada również podwójny układ hamulca ręcznego, dzięki któremu zwalnianie i zatrzymywanie jest łatwiejsze i szybsze w razie potrzeby. Listwa przypodłogowa jest niższa, aby poprawić środek ciężkości. Nowa podpórka z dwiema nogami powinna zapobiegać przewracaniu się hulajnóg podczas parkowania, co pomaga zmniejszyć bałagan na chodnikach.

Firma zamierza rozpocząć wprowadzanie nowego skutera najpierw w Paryżu, a następnie w innych europejskich miastach w nadchodzących miesiącach. Ting powiedział również, że Lime pracuje nad „trzecim i czwartym sposobem” wspólnego transportu, który zostanie uruchomiony w przyszłym roku. Lime powiedział, że nie chce być tylko firmą zajmującą się skuterami; postrzega siebie jako „platformę” dla różnych rodzajów mikromobilności. Tej zimy aplikacja Lime zacznie umożliwiać użytkownikom w wybranych miastach wyszukiwanie i wypożyczanie pojazdów od zewnętrznych operatorów, zaczynając od rowerów elektrycznych bez pedałów firmy Wheels.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook