Różności i nowinki technologia

Lime twierdzi, że wyda 50 milionów dolarów na ogromną rozbudowę e-roweru

Wapno wraca do swoich korzeni. Firma zajmująca się skuterami, wcześniej znana jako LimeBike, twierdzi, że zainwestuje 50 milionów dolarów w rozwój swojej wspólnej sieci rowerów elektrycznych, w tym dodanie nowego modelu roweru i podwojenie liczby miast, w których działa.

Firma Lime rozpoczęła swoją działalność od rowerów współdzielonych, tylko po to, by szybko się obrócić po tym, jak Bird po raz pierwszy wprowadził koncepcję elektrycznych skuterów bez dokowania w 2017 r. Firma usunęła „rower” ze swojej nazwy i zaczęła wycofywać swoje rowery w 2019 r. Ale w następnym roku firma Lime przejęła firmę oferującą udział w rowerach Jump from Uber i nagle rowery wróciły do ​​menu.

Obecnie firma podwaja się na wspólnych rowerach elektrycznych, planując wprowadzenie do końca roku w „tuzinie” nowych miast w Ameryce Północnej, a także w dziesiątkach innych w Europie i na innych rynkach. W sumie firma planuje umieścić swoje rowery w 50 nowych miastach do początku 2022 r., Co oznacza około czterokrotne zwiększenie floty.

Inwestycja w wysokości 50 milionów dolarów zostanie w dużej mierze przeznaczona na zaprojektowanie, wyprodukowanie i montaż roweru nowej generacji, który rozpocznie się latem tego roku. Nowy model będzie wyposażony w mocniejszy silnik o mocy 350 W i wymienną baterię o zasięgu do 25 mil.

Akumulator jest również wymienny z akumulatorami, które zasilają hulajnogi elektryczne Lime Gen4, co pozwala na znormalizowane ładowanie akumulatora. Dwubiegowa dźwignia zmiany biegów pomoże w podjazdach pod górę, a zintegrowana, sterowana elektronicznie blokada piasty pomoże zabezpieczyć rower przed kradzieżą i wandalizmem.

W motocyklu pojawiły się inne nowości: kierownica jest wymieniana na podobną do hulajnogi Lime, w przednim koszu znajduje się uchwyt na telefon, a rower będzie mógł osiągać prędkość do 20 mil na godzinę (w zależności od lokalnych przepisów). Waży 72 funty, czyli jest cięższy niż 65-funtowe elektryczne rowery Citi.

Lime będzie nadal eksploatować swoje wiśniowo-czerwone rowery Jump, bez planów wycofywania ich na rzecz nowych e-rowerów marki Lime. Firma oświadczyła, że ​​chce być multimodalnym dostawcą wielu różnych typów wolnoobrotowych pojazdów elektrycznych. W zeszłym roku Lime dodała e-rowery bez pedałów od Wheels do swojej aplikacji w kilku miastach w ramach nowych wysiłków na rzecz integracji zewnętrznych dostawców mikromobilności. Niedawno ogłosił plany wprowadzenia motorowerów elektrycznych w Paryżu i Waszyngtonie.

Nowa inwestycja w e-rowery pojawia się, gdy kolarstwo rośnie na całym świecie, a sprzedaż rowerów – a zwłaszcza sprzedaż e-rowerów – osiąga rekordowe wartości. W Stanach Zjednoczonych wprowadzono przepisy, które mają uczynić rowery elektryczne bardziej przystępnymi cenowo. A systemy rowerów publicznych dodają do swoich flot więcej modeli elektrycznych w nadziei na przyciągnięcie większej liczby członków. Lime twierdzi, że w zeszłym roku jego klienci odbyli ponad 2,5 miliona przejażdżek na swoich rowerach elektrycznych, a firma spodziewa się, że liczba ta znacznie wzrośnie w 2021 roku.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook