Gry

Nawet LinkedIn tworzy klon Clubhouse

Wydaje się, że prawie każda duża firma technologiczna pracuje nad społeczną funkcją audio podobną do Clubhouse – funkcja Spaces na Twitterze jest teraz wprowadzana, Facebook podobno ją tworzy, Spotify ma taką, Mark Cuban ma taką, nawet Slack wchodzi do gra. Ale teraz idea wspólnej przestrzeni audio, która rozpoczęła się w Clubhouse jako ekskluzywny klub dla inwestorów i elit technologicznych venture capital, zatoczyła pełne koło. Firma potwierdziła, że ​​profesjonalna sieć społecznościowa LinkedIn pracuje nad własną funkcją sieci audio TechCrunch.

„Przeprowadzamy kilka wczesnych testów, aby stworzyć wyjątkowe wrażenia dźwiękowe związane z Twoją tożsamością zawodową” – powiedział LinkedIn w oświadczeniu skierowanym do TechCrunch. „Zastanawiamy się, jak możemy przenieść dźwięk do innych części LinkedIn, takich jak wydarzenia i grupy, aby dać naszym członkom jeszcze więcej możliwości łączenia się ze społecznością”.

LinkedIn powiedział, że funkcja wkrótce rozpocznie testy beta. Poniżej znajduje się makieta tego, jak może wyglądać funkcja, którą udostępnił LinkedIn TechCrunch. Podobnie jak Clubhouse i Twitter Spaces, zawiera scenę z głośnikami z przodu i na środku oraz listę osób z widowni na dole ekranu.

: LinkedIn via TechCrunch

LinkedIn już pracował nad tym, aby stać się miejscem docelowym dla twórców za pomocą narzędzi takich jak nowy tryb twórcy, który oznacza Cię jako twórcę treści LinkedIn w Twoim profilu. Funkcja podobna do klubu wydaje się być naturalnym dopasowaniem.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook