Gry

Nerf zatrudnia szefa TikTok, a moja wewnętrzna nastolatka ślini się

Jako dzieciak z lat 90. marzyłem o wygraniu Nickelodeon Super Toy Run – pięć minut na wypełnienie koszyka Toys R Us czymkolwiek, co mi się podoba. Miałem zaplanowaną całą trasę: stosy gier wideo, kilka wybranych zestawów Lego, a potem zapełnienie w przejściu Nerf.

Świat jest teraz oczywiście zupełnie inny, ale Nerf mógł właśnie ogłosić nowoczesną, dorosłą wersję marzenia: zatrudnia szefa TikTok, aby wymyślał marketing firmy na trzy miesiące, dając jednemu szczęśliwemu wpływowemu 30 000 dolarów i „Ogromna ilość produktów Nerf” w zamian za pomoc firmie Hasbro w ustaleniu, jak zachęcić pokolenie Z.

O tak, to jest Zdecydowanie chwyt marketingowy. Ale to także prawdziwa praca na prawdziwej stronie internetowej firmy, a będziesz musiał złożyć prawdziwą aplikację o pracę i rozmowę kwalifikacyjną na tę rolę, jeśli Hasbro lubi to, co masz. Oczekuje się, że będziesz tworzyć 10–12 filmów wideo TikTok miesięcznie, spotykać się co tydzień z zespołem marketingowym Nerf i – niestety – mieć ukończone 18 lat, aby zostać zatrudnionym.

Jest również całkowicie zdalny, więc będziesz łączyć się za pośrednictwem Microsoft Teams, Zoom lub tego, co masz, zamiast zwiedzać laboratoria lub archiwa Nerf. Nie tak zabawne, jak mogłoby być!

Ale nadal niezła zabawa. Mam nadzieję, że trafi to w nową twarz, a nie do uznanego influencera! Jeśli zostaniesz wybrany, zrobimy to miłość usłyszeć, jak to było później. Moje wiadomości DM są otwarte.

Będzie cię brakowało.
: Sean Hollister / The Verge



Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook