Gry

Nintendo’s Breath of the Wild zasadniczo wykorzystuje fantazyjne Miis jako NPC

Jeśli grasz na Nintendo i potrzebujesz kilku postaci, których nie da się zagrać (NPC) do swojego niedługo hitowego hitu Legend of Zelda: Breath of the Wild, co robisz? Najwyraźniej możesz użyć narzędzia do tworzenia Mii, aby je wygenerować. Użytkownik Twittera i samozwańcza ekspertka Mii Alice (@HEYimHeroic) odkrył, że niektóre pomniejsze postacie w świecie gry (sklepikarze, mieszkańcy miasta itp.) są oparte na postaciach Mii, a Miis można wprowadzić bezpośrednio do gry – aczkolwiek z dużym wysiłkiem.

Wcześniej spekulowano Breath of the WildNPC byli w jakiś sposób spokrewnieni z Miis (zwłaszcza po odkryciu, że ich pliki gry zostały oznaczone jako UMiis), ale odkrycie Alice ujawnia, że ​​Miis można bezpośrednio zmapować do gry, z nielicznymi wyjątkami.

Obraz przedstawiający Mii jako postać w Breath of the Wild

Oczywiście gra nie renderuje postaci dokładnie tak, jak Miis.
Wizerunek: @HEYimHeroic

Te postacie w Breath of the Wild nie są dokładnie Miis, jak widać po prostu patrząc na ich zdjęcie. Pliki UMii mają wiele takich samych atrybutów jak pliki Mii, a gra interpretuje je na postacie, które można zobaczyć w grze. Konsekwencją tego jest to, że konwersja Mii do UMii jest stosunkowo prosta, ponieważ mają one zasadniczo te same cechy. Spowoduje to, że Twoje Mii ożyje w grze i dzięki jej stylowi graficznemu.

Jeśli naprawdę chcesz wprowadzić Mii do Breath of the Wild, będziesz potrzebować zmodyfikowanego Wii U lub Switcha (choć może to być oczywiste). Proces ten polega na wyodrębnieniu i edycji pliku .bumii istniejącej postaci w grze, aby dopasować wartości, które posiada Mii, a następnie odwiedzeniu ich w grze. Najwyraźniej Zelda Modding Discord jest dość aktywny, jeśli naprawdę chcesz zagłębić się w system, i Alice to przyznaje za pomoc w przetestowaniu ich hipotez.

Jeśli wydaje się, że to dużo pracy lub nie chcesz modyfikować konsoli, Alice wspomniała, że ​​pobierają prowizje, chociaż wygląda na to, że otrzymali już wiele próśb. Nawiasem mówiąc, poszły dokładnie tak, jak oczekiwano.

W grze jest wiele postaci, które nie zostały stworzone w ten sposób. Główni bohaterowie, tacy jak Link, Zelda, Mipha i prawie każdy, kto jest główną częścią historii, zostaną stworzeni w tradycyjny sposób, jako niestandardowe modele 3D.

Niech fakt, że niektórzy Breath of the Wild postacie są w zasadzie mocno pokrytymi Miisami, a kilka dodatkowych modyfikacji to lekcja: nie zawsze musisz wymyślać koło na nowo, aby uzyskać system, który działa. Jeśli jest coś, w co już włożyłeś dużo pracy, jak wydaje się, że Nintendo zrobiło z systemem Mii, pomyśl o innych sposobach wykorzystania tego systemu. To nie jest tylko dobry projekt gry; to dobra rada życiowa – choć miejmy nadzieję, że twoje wyniki nie będą tak przerażające jak Breath of the Wild-ified Miis czasami są.



Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook