GryNowości

Ogromna aktualizacja No Man’s Sky Origins podwaja różnorodność w grze

Dodano już kilka fajnych rzeczy Niebo niczyje w 2020 r., w tym aktualizacja o tematyce horroru, dodanie kombinezonów mecha i wieloplatformowy tryb wieloosobowy. Ale dzisiaj piaskownica science-fiction otrzymuje największe rozszerzenie roku dzięki Origins, które ma na celu podwojenie różnorodności w grze dzięki nowym funkcjom, takim jak więcej roślin i zwierząt oraz gigantyczne góry i oceany do zbadania. Aktualizacja jest dziś dostępna bezpłatnie na wszystkich platformach i jest najnowszą z rosnącej listy dużych corocznych aktualizacji dla Niebo niczyje.

„W poprzednich latach robiliśmy takie rzeczy, jak VR, gra wieloosobowa lub dodawanie historii” – mówi Sean Murray z Hello Games. „W tym roku pomyśleliśmy, że nadszedł czas, aby wrócić do niektórych podstaw gry”.

Według Murraya, aktualizacja Origins jest czymś, co studio chciało zrobić od jakiegoś czasu; pomimo wszystkich wielu aktualizacji i rozszerzeń Niebo niczyje, podstawowy wszechświat pozostał w dużej mierze taki sam od czasu premiery. „Od tamtego czasu znacznie zaktualizowaliśmy grę, ale w rzeczywistości wszechświat pozostał dość statyczny” – mówi. „Teren, rośliny, stworzenia, rzeczy, które widzisz, w większości pozostały takie same”.

Więc co właściwie zmieniło się w aktualizacji? Oto, jak Murray to wyjaśnia. (Możesz również sprawdzić pełne informacje o aktualizacji tutaj.)

Zwiększyliśmy różnorodność i zmienność, którą widzisz, miejmy nadzieję, że ją podwoiliśmy; to jest matematyka, ale mam nadzieję, że tak właśnie się czujesz. Jest więc wiele nowych zabytków do zobaczenia, więcej flory i fauny i miejmy nadzieję, że odkrywanie planet powinno być naprawdę świeże i nowe. Ale zrobiliśmy też rzeczy, których nigdy wcześniej nie byliśmy w stanie zrobić na poziomie technicznym. Góry mogą mieć wiele kilometrów wysokości, oceany mogą być głębsze, jaskinie mogą być głębsze, a przepaście szersze. Dodaliśmy systemy pogodowe, takie jak burze z piorunami i meteorytami oraz lawa i wulkany. Staraliśmy się uczynić to bardziej interesującym miejscem do zwiedzania i miejmy nadzieję, że wpłynęliśmy również na rozgrywkę. Te rzeczy zmieniają sposób, w jaki grasz w grę.

Aktualizacja pracowała od około 18 miesięcy. Według Murraya jednym z największych wyzwań była zmiana tych podstawowych aspektów doświadczenia bez zakłócania gry, tak jak jest teraz. Gracze zbudowali w środku niesamowite rzeczy Niebo niczyje, a studio nie chciało zniszczyć całej pracy wykonanej przez społeczność. „W jaki sposób możemy zachować to, co ludzie naprawdę lubią w grze, i rzeczy, które zbudowali, ale także całkowicie zmienić wszechświat pod nimi? To remont fundamentów, podczas gdy ludzie nadal mieszkają w domu ”.

Hello Games mówi, że pomimo uruchomienia w 2016 roku, Niebo niczyje jest dziś bardziej popularny niż kiedykolwiek. Po części ma to związek z wydaniem na nowe platformy, takie jak Xbox Game Pass, która dodała około 1 miliona nowych graczy. Ale według Murraya dużym powodem dalszego sukcesu jest zmiana w podejściu studia do aktualizacji.

„Na początku, gdy gra została uruchomiona, chciałem ją naprawdę regularnie aktualizować” – wyjaśnia. „Premiera była dla nas bardzo intensywna i szalona, ​​byliśmy też bardzo dokładnie obserwowani, dlatego wydawało się, że wykonywanie wielu mniejszych aktualizacji wydaje się niewłaściwe. Wiedzieliśmy, że wszystko, co robimy, musi mieć naprawdę duży wpływ ”.

Ale gdy gra stała się bardziej stabilna dzięki tym aktualizacjom, zmienił się rytm zmian. Hello wciąż wydaje duże rozszerzenia, takie jak Origins, ale także zmiany na mniejszą skalę, takie jak kombinezony mechów. „Czułem się źle, czekając do końca roku z wydaniem tego” – mówi Murray o aktualizacji mecha.

To bardziej przypomina inne gry na żywo Fortnite i Przeznaczenie pracy, utrzymując graczy regularnie zaangażowanych w nowe rzeczy. „Coraz więcej aktualizacji sprawiło, że był to dla nas naprawdę ważny rok” – mówi Murray. „Mamy więcej ludzi grających Niebo niczyje niż kiedykolwiek, a ludzie generalnie grają naprawdę długo. To nie jest dla nas najważniejszy wskaźnik, ale jest ładny ”.

Po Origins powinno zostać jeszcze około jednej lub dwóch aktualizacji Niebo niczyje w 2020 roku. Potem nie jest jasne, co będzie dalej. Murray mówi, że każda z aktualizacji była inspirowana konkretnymi pomysłami zespołu; ktoś po prostu postanowił kiedyś zbudować mecha i okazało się, że dobrze pasuje do gry. To sprawia, że ​​trudno jest przewidzieć, co będzie dalej – choć nie wygląda na to, że zespół Hello wkrótce się zatrzyma.

„Po każdej aktualizacji będę mówił:„ Prawdopodobnie na chwilę skończyliśmy ”. A potem zawsze udaje nam się coś mieć ”- mówi Murray. „Jestem pewien, że nadejdzie dzień, w którym nie będziemy mogli nic wymyślić, ale w tej chwili wydaje się, że tak nie jest”.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook