Różności i nowinki technologia

Pierwszym crackem Facebooka u konkurenta Clubhouse jest nowa platforma pytań i odpowiedzi o nazwie Hotline

Eksperymentalny dział rozwoju aplikacji Facebooka, NPE Team, wydał nową platformę pytań i odpowiedzi, która zapożycza koncepcje z popularnej, tylko audio sieci społecznościowej Clubhouse, ale z dodanymi kreskami transmisji na żywo.

Platforma nazywa się Hotline i dzisiaj przedstawiła pierwsze pytania i odpowiedzi z inwestorem Nickiem Huberem, zgodnie z raportem opublikowanym przez TechCrunch. Witryna usługi jest teraz online i umożliwia logowanie się za pośrednictwem Twittera, ale zawiera tylko listę oczekujących i narzędzie do składania wniosków o organizację własnego programu. TechCrunch mówi, że Facebook stworzył projekty dla mobilnych wersji aplikacji, chociaż w tej chwili nie wydają się one być dostępne.

Wiadomości o budowaniu przez Facebooka własnej wersji Clubhouse pojawiły się po raz pierwszy w lutym, chociaż mówi się, że Hotline to inny produkt niż trwający konkurent Clubhouse, budowany przez zespół odpowiedzialny za platformę czatów wideo Messenger Rooms, TechCrunch raporty. Twitter otwarcie testuje również swoją alternatywę Spaces, wywierając większą presję na Clubhouse, gdy szepty o nowej rundzie finansowania wyceniającej firmę na oszałamiającą wycenę 4 miliardów dolarów pojawiły się na początku tego tygodnia.

: Facebook

Infolinia działa inaczej niż Clubhouse i Spaces. Pozwala gospodarzom na korzystanie z wideo i planowanie bardziej formalnych prezentacji z wbudowaną funkcją pytań i odpowiedzi, zamiast bardziej otwartych konwersacji tylko audio, które odbywają się w Clubhouse. Hotline umożliwia również gospodarzom nagrywanie swoich sesji zarówno w formatach audio, jak i wideo, TechCrunch mówi.

Podstawowy komponent pytań i odpowiedzi Hotline polega na tym, że prowadzący odpowiadają na pytania od publiczności dostarczane za pośrednictwem tekstu, podczas gdy członkowie widowni mogą następnie głosować na pytania, na które chcą odpowiedzieć, a następnie odpowiadać na trwającą rozmowę za pomocą reakcji emoji. Prowadzący mogą również zaprowadzić osoby z publiczności na wirtualną scenę, aby zadać ich pytanie na żywo i potencjalnie zaangażować się w dłuższą rozmowę. W ten sposób wydarzenia Hotline wydają się bardziej przypominać skrzyżowanie audycji radiowej i transmisji Twitch, w której publiczność jest proszona o rozważenie tu i tam, ale kontrola rozmowy pozostaje mocno z gospodarzem.

Projekt jest prowadzony przez Erika Hazzarda, który dołączył do Facebooka, kiedy w 2017 roku nabyto jego aplikację tbh, platformę do wysyłania anonimowych komplementów do twoich znajomych. Facebook później został zamknięty, pomimo sukcesu Hazzarda, który przyciągnął na platformę miliony użytkowników. Wygląda jednak na to, że jego doświadczenie w tworzeniu nowych doświadczeń mobilnych jest teraz dobrze wykorzystywane na Facebooku jako część zespołu NPE, który w przeszłości wydawał aplikacje do tworzenia muzyki, takie jak Collab i Bars.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook