Różności i nowinki technologia

Recenzja Biktrix Kutty X: wyrafinowany składany e-rower z grubymi oponami

: Biktrix

Składanie jest proste, ale nieporęczne ze względu na 60-kilogramową wagę. Odepnij zacisk na środku ramy, a następnie podnieś przednią połowę i przeciągnij ją do tyłu. Jeśli nie masz dobrej postawy, jest to taniec, aby zobaczyć, czy najpierw upadniesz na rowerze, czy ty. Odepnij kolejny zacisk, aby schować kierownicę.

Nie ma możliwości zablokowania dwóch kół, gdy są złożone, więc przednia opona niezgrabnie się rozkłada. Nie wygląda zbyt schludnie. Chciałbym też, żeby na ramie nie było bardziej intuicyjnych uchwytów. W tej chwili części, które są najłatwiejsze do uchwycenia, to często najbrudniejsze części roweru.

Promień słońca

Najlepszą częścią Kutty X jest jazda. 4-calowe opony Kenda sprawiają, że jazda jest cudownie płynna, a zawieszenie również pomaga. Duża, płaska kierownica jest wygodna w trzymaniu i można regulować wysokość. Czuje się, jakbyś siedział w wyprostowanym cruiserze.

Na kierownicy znajduje się łatwa w użyciu 8-biegowa manetka Shimano, niezawodne hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro oraz wyświetlacz LCD z danymi jazdy, takimi jak licznik kilometrów, prędkość (pamiętaj, aby zamienić ją z kilometrów na mile) i przebytą odległość . Za pomocą przycisków po lewej stronie wyświetlacza możesz przełączać pięć poziomów wspomagania pedałów (lub użyć przepustnicy).

Dzięki wspomaganiu pedałów poziomy pierwszy i drugi nadal będą sprawiać, że będziesz sapać podczas dłuższych przejażdżek i stromych podjazdów, ale poziom trzeci zapewnia dobrą równowagę wysiłku bez pocenia się. Poziomy czwarty i piąty zwykle wydawały się zbyt łatwe, chociaż nie pozostawiły mnie z uczuciem „pedałowania powietrza”, które odczuwałem z Lectric XP.

Co więcej, 750-watowy silnik tylnej piasty Shengyi zapewnia płynną moc i zatrzymuje się, gdy nie pedałujesz. Był to problem z 500-watowym silnikiem piasty tylnej Lectric XP – działał przez kilka sekund po tym, jak przestałem pedałować, co jest potencjalnie niebezpieczne. Nie miałem takich problemów z Kutty X. Silnik jest wystarczająco mocny, aby z łatwością wspinać się na wzgórza na Brooklynie. Jeśli chodzi o zasięg, będzie to zależeć od różnych czynników i poziomu wspomagania pedału, którego używasz, ale zwykle unosiłem się wokół 20 mil, zanim musiałem go ponownie naładować.

Zabawa z grubymi oponami

Podobnie jak Lectric, otrzymujesz szereg akcesoriów, które zwykle są dodatkami w wielu innych e-rowerach, takich jak przednie światło, tylny bagażnik i błotniki. Ma też IP65 i bez problemu jeździłem nim w ulewie.

Chcę powtórzyć, że Kutty X waży ponad 60 funtów. Możliwość złożenia go jest świetna, biorąc pod uwagę moje małe nowojorskie mieszkanie, ale jestem bardziej wdzięczna, że ​​mam windę, więc nie muszę wnosić tego po schodach.

Ostatnio zauważyłem wzrost tych ciężkich, grubych e-rowerów na Brooklynie – wiele z nich to Lectric XP, co ma sens, biorąc pod uwagę jego atrakcyjną cenę 1000 USD. Trudno powiedzieć, czy zapłacenie nieco więcej niż dwa razy jest warte nieco ulepszonego doświadczenia i zwiększonej mocy, ale niezaprzeczalnie miałem więcej zabawy z Kutty X. Ogólnie rzecz biorąc, było to znacznie lepsze wrażenia z jazdy – z wyjątkiem klucza do akumulatora! Wyjmijcie to wszyscy!

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook