Różności i nowinki technologia

Recenzja Gazelle Ultimate C380 HMB: Easy Ride

Piasty Enviolo są również systemami zamkniętymi, więc nie wymagają zbytniej konserwacji (ani usuwania zabrudzeń). A ponieważ łańcuch nie musi wyskakiwać między szczebelkami tradycyjnego mechanizmu przerzutki, rower jest wyposażony w niezwykle wytrzymały napęd pasowy z włókna węglowego – koniec ze smarem łańcuchowym na spodniach!

Jedna rzecz na rowerze, która zdziwiła inną recenzentkę WIRED, Adrienne So i ja, to dołączona blokada tylnego koła (mająca na celu uniemożliwienie przetoczenia roweru). Nie mieliśmy pojęcia, jak sprawić, by to działało. To nie jest wielka sprawa, ponieważ prawie wszystkie wbudowane zamki, takie jak ten, są bezużyteczne, bez względu na to, jak dobrze działają. Ktoś może po prostu odebrać rower i wrzucić go do furgonetki. Użyj prawdziwego zamka.

Zwinna jazda

Płynną jazdę zawdzięczamy głównie pojedynczemu amortyzatorowi przednim i grubszym oponom, które są większe niż te, które można znaleźć w większości podobnych rowerów szosowych. Sprawiają, że Gazelle prowadzi się bardziej jak jej imiennik, niż się wydaje potężne przejście przez nią.

Jest wygodny i zwinny, jest w stanie poradzić sobie z jeszcze większymi prędkościami, nie czując się roztrzęsiony ani przerażający, jak inne e-rowery dojeżdżające do pracy. Duże hamulce tarczowe również zatrzymują Cię wystarczająco szybko, więc nigdy nie martwisz się, że jesteś robakiem na czyjejś tylnej klapie.

Siedzisz z wyprostowanymi plecami, wygodną kierownicą praktycznie na kolanach i jeździsz w dowolnym miejscu (w zasięgu 25 mil w trybie maksymalnej mocy). Możesz iść dalej z mniejszą mocą, ale tak naprawdę nie jest to miejsce, w którym C380 świeci.

: Gazela

To najlepszy sposób na jazdę po mieście dzięki konstrukcji krokowej i zdrowej ilości mocy dostarczanej przez silnik z napędem środkowym. Nie przejedziesz więcej niż 25 mil na godzinę, tak jak na droższych e-rowerach, ale z pewnością szybko osiągniesz 18, szczególnie dzięki szybko zmieniającemu się Enviolo. Powoli, ale stabilnie, jak mówią, i prawdopodobnie się nie zepsuje.

500-watowy silnik Bosch jest w sam raz. Przez większość czasu zostawiałem go w trybie turbo, ponieważ jest najbardziej zapinany na suwak. Nawet przy pełnej prędkości na C380 czujesz, że masz kontrolę, tak jakby motocykl z łatwością radził sobie z większą mocą, jeśli zasilisz go większym silnikiem.

Praktyczna zabawa

Najbardziej podoba mi się w C380 to, że sprawdza się w zasadzie na każdą wycieczkę, którą chciałbym odbyć w mieście. Niezależnie od tego, czy wybierasz się do sklepu spożywczego, wracasz do biura, czy po prostu wybierasz się na popołudniową przejażdżkę, jest to mile widziany i zabawny towarzysz. Spełnia wszystkie wymagania i jest też ładna. Dzięki ładnym, szerokim błotnikom nie przeszkadzało mi nawet wyjmowanie go w zimowy deszcz.

To drogie, ale jeśli jesteś typem osoby, która stara się jeździć mniej i chcesz e-roweru dojeżdżającego do pracy, który jest w zasadzie kuloodporny, Gazelle Ultimate C380 jest tak dobry, jak przychodzą.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook