Różności i nowinki technologia

Recenzja Lectric XP: ciężki, składany i niedrogi (2021)

Oprócz cudownie grubych opon, uwielbiam też bogactwo dołączonych akcesoriów. Otrzymujesz błotniki, tylny bagażnik, obrotową przepustnicę, zintegrowane przednie i tylne światło zasilane z akumulatora oraz centralny wyświetlacz LCD pokazujący poziom naładowania akumulatora i inne przydatne dane, takie jak prędkość (bez aplikacji!). Jako dodatkowy bonus, możesz zwiększyć maksymalną prędkość z 20 mil na godzinę do 28 za pośrednictwem wyświetlacza, konwertując ją z ebike klasy 2 na ebike klasy 3.

Gotowy. Zestaw. Iść!

Sama jazda jest wygodna. Grube opony pomagają wygładzić wiele nierówności na drodze, ale są przeznaczone na drogę. Nie ma systemu zawieszenia, więc unikaj dużych dziur lub ekstremalnie kamienistego terenu.

Masz do wyboru pięć poziomów wspomagania pedału; Przeważnie trzymałem się poziomu drugiego i trzeciego. Cokolwiek więcej nie było tak zabawne. Nie czułem oporu, jakbym pedałował w powietrzu – nawet na siódmym biegu (najwyższym na 7-biegowej dźwigni Shimano).

500-watowy silnik z piastą tylną robi wrażenie jak na tak niedrogi rower. Z łatwością pokonałem strome wzgórza Brooklynu i Manhattanu. Posiadanie przepustnicy jest również przydatne, zwłaszcza gdy musisz delikatnie poruszać się po wąskich przestrzeniach z ruchem między zderzakami.

Nie podoba mi się to, jak silnik nadal pracuje kilka sekund po tym, jak przestajesz pedałować. Cieszę się, że doszedłem do tego podczas testowania motocykla na pustym parkingu, a nie gdy zbliżałem się do sygnalizacji świetlnej. To potencjalnie niebezpieczne. Przynajmniej hamulce tarczowe Tektro dobrze wykonują swoją pracę i dość szybko zatrzymują całość.

: Lectric EBikes

Lectric twierdzi, że jeden ładunek może przekroczyć 45 mil. Będzie to zależeć od wielu czynników, takich jak waga, poziom wspomagania pedałowania, ukształtowanie terenu, pogoda i nie tylko. Dla mnie było to na północ od 20 mil. To doprowadziło mnie do wizyty u dentysty iz powrotem, około 12 mil, z sokiem do stracenia na inne sprawy. Nigdy nie czułem, że muszę go ładować po każdej jeździe, co jest miłe.

Długoterminowa niezawodność

Lectric jest w stanie obniżyć cenę ze względu na części używane przez firmę. Opony Chaoyang lub CST dołączone do roweru i hamulce Tektro nie są niczym specjalnym. Początkowo martwiłem się o długoterminową niezawodność, ale po sześciu miesiącach żadna z części nie sprawiła mi żadnych problemów.

Jeśli martwisz się, Lectric mówi, że bardzo łatwo jest wymienić elektryczne części swojego roweru, używając wszędzie szybkozłączek. Zespół obsługi klienta przeprowadzi Cię przez to, a firma ma kilka filmów, jeśli chcesz tylko śledzić. Lectric nie ma zbyt dużej sieci dealerskiej, ale jeśli chcesz zabrać go do sklepu, firma twierdzi, że „z przyjemnością zlokalizuje lokalny sklep rowerowy”, aby pomóc w naprawie gwarancyjnej, jeśli posiadasz go za mniej niż rok. (Zapewni sklepowi niezbędne części i pokryje koszt naprawy).

Możesz również rozważyć małe malowanie. Nie podoba mi się to, że „LECTRIC” jest napisany gigantyczną czcionką z boku motocykla. To po prostu sprawia, że ​​XP jest wielkim celem dla złodziei rowerów. Przydałaby się odrobina subtelności.

Jeśli schody nie są czymś, z czym musisz się regularnie borykać, a możesz podnieść 63 funty, jest to jeden z najlepszych i najtańszych sposobów na wejście do świata ebike’ów.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook