Różności i nowinki technologia

Recenzja roweru składanego Brompton Electric: Stylowy, ale powolny

Jeśli jesteś na wszyscy zainteresowani rowerami zapewne wiecie, czym jest Brompton. Prawdopodobnie go widzieliście, jak błyszczące, maleńkie jajko w witrynie wielu luksusowych sklepów rowerowych. Brompton został po raz pierwszy zwodowany w 1975 roku w Londynie. Od prawie 50 lat jest to najbardziej kompaktowy składany rower na rynku i pozostał mniej więcej taki sam.

Około 10 lat temu firma ogłosiła, że ​​zamierza rozpocząć udostępnianie silnika elektrycznego. Co najważniejsze, silnik nie kolidowałby z charakterystycznym zgięciem motocykla. W końcu miałem okazję przetestować nowy Brompton Electric, który spełnia tę obietnicę. Raczej.

Od kilku tygodni jeżdżę nim po okolicy, czując się głęboko skonfliktowany. Zasługuje na wszystkie pochwały; to jeden z najbardziej pomysłowych rowerów, jakie kiedykolwiek widziałem. Ale to nie jest zbyt wygodne, a silnik jest tylko taki sobie. Najnowszy Tern Vektron S10 to lepsza jazda, ale jeśli zobaczysz tego Bromptona osobiście, bardzo trudno będzie mu się oprzeć.

Ebike wielkości zgryzu

: Brompton

Brompton jest malutki, nawet w porównaniu do już małego roweru, takiego jak Vektron S10. Dwubiegowy waży około 30 funtów i składa się w zgrabny węzeł rowerowy, który ma zaledwie 22 cale wysokości, 23 cale szerokości i około 11 cali długości. Zmieści się prawie niewidocznie w najmniejszym pomieszczeniu czy bagażniku samochodu.

Jednak fałd Bromptona, który umożliwia tę magię, powodował ogromny stres przez około cztery do pięciu dni. Przez prawie tydzień często wpatrywałem się w lekko niedostosowanego Bromptona, musiałem zaczynać fałdowanie lub rozkładać w kółko, aż zapamiętałem właściwą sekwencję. Jeśli zamierzasz korzystać z tego roweru na zatłoczonej platformie metra, radzę najpierw poćwiczyć w domu. Dla kontrastu, Tern zwraca uwagę, że jego rowery można złożyć w mniej niż 10 sekund. Nie zawsze to składam że szybko, ale jest to łatwe i intuicyjne.

Jedną z zalet jest to, że Brompton ma haczyk do trzymania roweru w pozycji złożonej, a sztyca również blokuje zagięcie na miejscu. Nigdy nie otworzy się i nie uderzy cię w golenie ani nie zmiażdży dłoni podczas ładowania go do samochodu, w przeciwieństwie do rybitwy z łatwiejszym w użyciu, ale mniej niezawodnym zamkiem magnetycznym.

Brompton Electric ma silnik z piastą przednią. W przeciwieństwie do innych e-rowerów, które mają duży, nieporęczny akumulator zawieszony na bagażniku lub wbudowany w jedną z rur roweru, akumulator i ładowarka Bromptona znajdują się w torbie na akumulator, którą można przypiąć do przedniego bagażnika.

: Brompton

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook