Nowości

Revel wprowadza abonament na e-rower w wysokości 99 USD miesięcznie dla mieszkańców Nowego Jorku

Revel, wypożyczalnia skuterów elektrycznych, rozszerza ofertę swoich produktów o miesięczne abonamenty na e-rowery dla mieszkańców Nowego Jorku. To najnowsza firma, która próbuje wykorzystać boom e-rowerów, przechodząc na model subskrypcji Netflix lub Spotify w zakresie transportu.

Za 99 dolarów miesięcznie zainteresowani klienci mogą otrzymać stylowy rower elektryczny wyprodukowany przez firmę Wing z Nowego Jorku, dostarczoną bezpośrednio do domu. Cena obejmuje również bezpłatną konserwację, w tym naprawę przebitych opon, naprawę luźnych łańcuchów lub utrzymanie hamulców. Zgłoszenia serwisowe można przesyłać za pośrednictwem aplikacji na smartfony Revel, a Revel twierdzi, że technik naprawy odpowie w ciągu 24 godzin. Firma dostarczy również blokadę rowerową i materiały edukacyjne, aby pomóc abonentom poruszać się po mniej niż przyjaznych rowerach ulicach Nowego Jorku.

W wywiadzie dyrektor generalny Revel, Frank Reig, powiedział, że obserwował, jak jego koledzy z Nowego Jorku w znacznie większej liczbie przyjmowali jazdę na rowerze w pierwszych miesiącach pandemii i był zdeterminowany, aby sprostać temu zapotrzebowaniu własnym produktem.

„Słuchaliśmy naszych użytkowników, aby zrozumieć, czego chcą i czego potrzebują” – powiedział Reig – „i jesteśmy gotowi dostarczyć pojazd w czasie, gdy nie może być bardziej potrzebny w mieście takim jak Nowy Jork”.

To ciekawe posunięcie Revel, firmy zajmującej się wspólnymi skuterami elektrycznymi, która działa w Nowym Jorku od 2018 roku. Ale jest też bardzo zgodne z kierunkiem, w którym zmierza się sytuacja firm zajmujących się mikromobilnością, które przetrwały pierwszy rok pandemii COVID-19. Firma skuterowa Lime niedawno dodała do swojej oferty motorowery elektryczne, a także e-rowery po przejęciu firmy Uber, firmy Uber, będącej udziałowcem rowerowym Jump. Bird parał się również rowerami elektrycznymi i motorowerami, zanim zdecydował się pozostać przy skuterach.

Ponieważ rowery elektryczne kosztują zwykle od 1400 do 3000 USD, subskrypcje są postrzegane jako tańsza alternatywa dla posiadania osobistego. Założyciele SoundCloud uruchomili niedawno w Niemczech usługę subskrypcji e-rowerów o nazwie Dance. Swapfiets to kolejna usługa o ugruntowanej pozycji na niektórych rynkach europejskich. Holenderska firma niedawno dodała rowery elektryczne do swojej listy produktów i wprowadziła na rynek w Berlinie w lipcu. W Stanach Zjednoczonych Bird i Lime eksperymentują z subskrypcjami swoich skuterów elektrycznych, z różnymi rezultatami. Inna firma, Unagi, oferuje swoje skutery elektryczne za 39 USD miesięcznie w niektórych amerykańskich miastach.

Subskrypcje były mieszanką dla przemysłu samochodowego. Ford odszedł ze swojej służby jesienią ubiegłego roku w związku z niskim popytem. Cadillac zamknął swoją usługę Book w 2018 roku, tylko po to, by kilka miesięcy później wskrzesić go z mniejszą liczbą opcji. BMW niedawno zaprzestało oferowania usługi Access by BMW za 2000 USD miesięcznie.

Uwielbiam wspólny biznes motorowerów; dlaczego nie coś podobnego do rowerów elektrycznych? Zapytany, czy ekskluzywny kontrakt Citi Bike z Nowym Jorkiem oznacza, że ​​Revel nie mógł uruchomić wspólnej usługi e-rowerów, Reig powiedział, że Revel chciał uniknąć blokowania chodników, jak większość firm zajmujących się skuterami. „Nie chcemy być na chodniku” – powiedział.

To także ostatni wysiłek Revel, aby wyjść poza motorowery. Firma ogłosiła niedawno plany budowy stacji szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych prądem stałym w Nowym Jorku, gdzie ma swoją siedzibę. Revel po raz pierwszy uruchomił wspólną usługę motorowerową na Brooklynie w 2018 roku, ostatecznie rozszerzając ją na Manhattan i Queens. I rośnie od czasu, gdy zainwestowała 27,6 miliona dolarów od grupy sponsorów, w tym Ibex Investors, Toyota AI Ventures, Blue Collective, Launch Capital i Maniv Mobility.

Teraz firma jest gotowa do wejścia na nowy rodzaj zelektryfikowanego transportu, który nie różni się zbytnio od floty motorowerów na baterie. Wing produkuje i sprzedaje rowery elektryczne od 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy wypuściło swój stylowy model Freedom wyglądający jak VanMoof. Jego najnowsze modele, Freedom 2 i Freedom X, to czystsze wersje tego oryginalnego roweru.

Freedom 2 zawiera zintegrowany akumulator 36 V i silnik piasty Bafang o mocy 550 W. Ma maksymalną prędkość 20 mil na godzinę i zasięg 60 mil, w zależności od ustawienia mocy. Freedom X zawiera te same części, a także ukryty cyfrowy wyświetlacz i czujniki momentu obrotowego, które regulują silnik w zależności od tego, jak mocno naciskasz na pedały.

: Amelia Holowaty Krales / The Verge

Seth Miller założył firmę Wing po tym, jak jego pierwszy e-rower został skradziony sprzed jego biurowca. Firma, która wyprodukowała rower, rozpadła się, więc zaczął szukać różnych dostawców. Wkrótce odkrył, że większość rowerów elektrycznych sprzedawanych w USA jest po prostu połączona z różnych gotowych chińskich części, które można znaleźć w katalogu. Brzmiało to prosto, więc Miller pomyślał, że spróbuje sam. (The Verge dokonał przeglądu oryginalnej wersji Freedom w 2019 roku i stwierdził, że jest to stylowa i niedroga przejażdżka).

„Nie możemy być bardziej podekscytowani współpracą z inną firmą z Nowego Jorku, która podziela naszą wizję modernizacji i elektryzowania transportu miejskiego w sposób przyjazny dla środowiska” – powiedział Miller The Verge. „Mówiąc najprościej, Nowy Jork jest lepszy z rowerami”.

Motorowery są prawdopodobnie szybszym sposobem poruszania się niż rowery elektryczne, ale mogą być również bardziej niebezpieczne, szczególnie dla początkujących jeźdźców. Revel został zmuszony do tymczasowego wyłączenia swojej usługi w Nowym Jorku w zeszłym roku po tym, jak dwóch klientów zginęło, a jeden został ciężko ranny podczas jazdy na wspólnych motorowerach elektrycznych. Firma w końcu wznowiła obsługę, wprowadzając nowe środki ochronne dla motocyklistów, takie jak obowiązkowy test bezpieczeństwa w aplikacji i wymóg, aby wszyscy kierowcy zrobili sobie selfie w kasku, zanim będą mogli jeździć.

Revel współpracuje również z firmą Fend zajmującą się kaskami, aby zaoferować zniżkę na składane kaski rowerowe. Usługa subskrypcji e-rowerów będzie się nazywać Coast by Revel, a zainteresowani klienci będą mogli dołączyć do listy oczekujących, po czym Revel zacznie dostarczać rowery od marca.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook