Gry

Snapchat wypuszcza Bitmoji Paint, grę malarską online dla wielu graczy

Dziś Snapchat otrzymuje nową oryginalną grę o nazwie Farba Bitmoji. Jak sama nazwa wskazuje, gra zawiera Bitmoji – te urocze groteskowe awatary, które można dostosowywać – i malowanie. To drugi tytuł Snap Inc. od wewnętrznego studia gier, które zaczęło wydawać gry w zeszłym roku. „Naszym celem w przypadku Bitmoji zawsze było być światowym awatarem, aby dać ludziom cyfrową wersję siebie, która ich reprezentuje i pozwoli im być sobą w sieci” – mówi Ba Blackstock, współzałożyciel Bitmoji. „A więc teraz w przypadku gier pozwala to także ludziom grać razem w naprawdę nowy, zabawny i ekscytujący sposób”.

Farba Bitmoji umieszcza graczy na gigantycznej, pikselowanej siatce i pozwala im malować te kwadraty jako wspólne płótno. Pomniejsz, a otrzymasz grafikę pikselową. Dostajesz się tam, naciskając ikonę rakiety lub przez wyszukiwanie; pierwszą rzeczą, którą zobaczysz, są pływające wyspy w kosmosie, czyli różne serwery, do których możesz dołączyć setki innych graczy. Istnieją trzy tryby – przesuwaj, maluj i mapuj – a użytkownicy mogą również wchodzić w interakcje z innymi graczami na całym świecie za pomocą standardowych emotek. W menu gry Snap dostępna jest również funkcja czatu głosowego, dzięki czemu możesz rozmawiać ze znajomymi podczas pisania. Kreacje trwają, więc możesz kontynuować pracę nad rzeczami, które zacząłeś.

„Wiele elementów grywalności w grze to na przykład proste bazgroły” – mówi John Imah, szef działu gier i rozrywki w Snap. „Możesz wysyłać zabawne wiadomości, a nawet [make] gigantyczne krajobrazy, wszystkie te rzeczy są możliwe Farba Bitmoji. ” Gra w tę grę od jakiegoś czasu i mówi, że jest podekscytowany tym, że świat ją zobaczy, a potem zobaczy, jak ludzie się z nią bawią. (Jeśli chodzi o moderację, gracze nie mogą widzieć swoich identyfikatorów Snap ID, chyba że są już przyjaciółmi, a firma podkreśliła, że ​​zapewni to łatwy dostęp do narzędzi raportowania.)

Snap wykorzystał gry i unikalne filtry, aby przyciągnąć ludzi do swojej aplikacji i odróżnić się od konkurentów, takich jak TikTok i Instagram. Jego ostatni obiektyw do anime stał się wirusowy poza aplikacją i został użyty 3 miliardy razy w pierwszym tygodniu. To powiedziawszy, aby usłyszeć, jak Imah to mówi, program gier już odniósł duży sukces. „Do tej pory w nasze gry grało ponad 100 milionów użytkowników Snapchata, z czego jesteśmy niesamowicie dumni” – mówi. „Podczas gry na jednego gracza przypada średnio 20 minut dziennie Bitmoji Party– mówi Imah. Brzmi jak Farba Bitmoji ma jakieś duże buty do wypełnienia.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook