Różności i nowinki technologia

Ta gigantyczna świecąca kula to pierwszy na świecie pływający sklep Apple Store

Światowa sieć detaliczna Apple może walczyć podczas pandemii koronawirusa, ale to nie powstrzymało firmy przed oddaniem się zamiłowaniu do drogiego, wyjątkowego i dziwacznego wyglądu zewnętrznego. Najnowsza lokalizacja handlowa producenta iPhone’a, zlokalizowana w Singapurze na nabrzeżu stanu miasta i oficjalnie znana jako Apple Marina Bay Sands, może pochwalić się pierwszym na świecie tytułem: jest to jedyny sklep detaliczny Apple na świecie, który unosi się na wodzie.

Lokalizacja, będąca częścią luksusowego hotelu i kurortu o tej samej nazwie, to trzeci sklep Apple Store w Singapurze po Orchard Road, który został otwarty jako pierwszy w Singapurze w 2017 r., Oraz lotnisko Apple Jewel Changi, zlokalizowane w słynnym na całym świecie sektorze handlowym węzła transportowego Singapuru. w którym znajduje się również najwyższy wodospad na świecie. (Singapur wydaje się fajny, co?)

W ciągu dnia nowy sklep Marina Bay Sands wygląda jak jakiś dziwny statek kosmiczny lub może jakaś forma futurystycznego teatru.

SINGAPUR-GOSPODARKA-DETAL

: Roslan Ragman / AFP via Getty Images

Sceneria Singapuru

: Suhaimi Abdullah / Getty Images

Ale w nocy, kiedy w tle świeci się w całej okazałości ikoniczna panorama Singapuru, sklep naprawdę ożywa i można powiedzieć, że firma wyraźnie zaprojektowała go jako wieczorną oprawę, którą najlepiej oglądać w ciemności. (Chociaż dostaję prawdziwe wibracje Rechoboama, z tej złowrogiej sztucznej inteligencji Westworldtrzeci sezon.)

Nie mamy zbyt wielu szczegółów na temat lokalizacji, na przykład struktury wnętrza. Wiemy, że sklep jest 512. sklepem detalicznym Apple na świecie i wkrótce zostanie otwarty. MacRumors dostał zgrabny mały zwiastun, który Apple nakręcił w celu promowania otwarcia sklepu, pokazujący niestandardową grafikę mającą naśladować wygląd cienkich linii światła, które rozciągają się po kuli w nocy.

9to5Mac opublikował coś, co wygląda na marketingowe obrazy i notki promujące nowy sklep, w którym sklep jest określany jako „latarnia w zatoce”.

„W ciągu dnia szklane panele sklepu odbijają strzelistą panoramę Downtown Core i ruch falującej wody. W nocy kula jarzy się delikatnym ciepłem, przywołując wzór tradycyjnych lampionów niesionych podczas festiwalu Środka Jesieni w Singapurze ”- czytamy na jednym ze slajdów. „Kopuła pawilonu zwęża się do okulusa, dzięki czemu niezakłócone światło wpada do środka. Sklep z lotu ptaka przypomina szklaną tęczówkę spoglądającą w niebo”.

Zgodnie z materiałami marketingowymi, sklep będzie „obejmował te same środki, które są stosowane w innych sklepach Apple w Singapurze” w odniesieniu do bieżących działań w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa COVID-19, które obejmują ograniczoną liczbę osób, noszenie maski i inne wymogi sanityzacji.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook