Różności i nowinki technologia

Targus kupuje Sanho i linię akcesoriów Hyper

Dwie firmy, które oparły swój biznes na akcesoriach komputerowych, zbliżają się do siebie. Targus, firma najbardziej znana ze swoich futerałów i toreb na laptopy, ogłosiła dziś, że przejmuje Sanho. Możesz nie znać samego Sanho, ale bardziej prawdopodobne jest, że rozpoznasz linię akcesoriów USB-C firmy Hyper i HyperDrive, które są sprzedawane na Amazon, w Best Buy i gdzie indziej.

Dyrektor generalny Targus, Mikel Williams, powiedział, że umowa „pozwala Targus na zwiększenie możliwości i wsparcia rozwijającej się marki technologicznej Hyper, a także zapewnia Hyper dostęp do nowych kanałów, klientów i globalnego zasięgu zasobów sprzedażowych i marketingowych”. Williams dodał, że „Hyper ma silną i ekscytującą markę, która ma doskonały zasięg w społeczności Apple i, co ważne, połączenie to przyciąga również naprawdę utalentowanych ludzi do naszego zespołu”.

Ten „zasięg”, o którym wspomina Williams, jest prawdopodobnie odniesieniem do koncentratorów USB-C, które Hyper specjalnie zaprojektował, aby pasowały i zatrzasnęły się na urządzeniach Apple MacBook i iPad Pro.

Obraz: Hyper

Firma niedawno wprowadziła również na rynek mocniejsze koncentratory USB-C „Gen2”, które oferują wyższą wydajność niż wcześniejsze modele. „Koncentrujemy się na pierwszych na rynku, nagradzanych innowacyjnych produktach, które przyniosą długoterminową wartość połączonej firmie” – powiedział Daniel Chin, dyrektor generalny Hyper.

Chin będzie nadal nadzorował Hyper jako prezes. Targus i Hyper zachowają odrębne marki i pozostaną w swoich siedzibach. (Targus ma siedzibę w Anaheim w Kalifornii, a Hyper działa poza obszarem Doliny Krzemowej).

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook