Oprogramowanie

TikTok nie pozwoli już ludziom zrezygnować ze spersonalizowanych reklam

TikTok wkrótce sprawi, że spersonalizowane reklamy będą obowiązkowe, co oznacza, że ​​zaczniesz otrzymywać reklamy w aplikacji na podstawie rodzaju treści, z którymi się angażujesz, czy tego chcesz, czy nie.

Zrzut ekranu TikTok, który brzmi: „Nadchodzące zmiany w ch.  Aby pomóc TikTok pozostać wolnym, współpracujemy z reklamodawcami, aby wyświetlać reklamy.  Na podstawie Twoich ustawień obecnie widzisz ogólne reklamy, które nie są oparte na tym, co robisz w TikTok lub poza nim.  Od 15 kwietnia Twoje ustawienia zmienią się, a reklamy, które zobaczysz, mogą zacząć opierać się na tym, co robisz w TikTok.  Nadal masz kontrolę nad tym, czy reklamy mogą być lepiej dopasowane do Ciebie na podstawie danych od naszych partnerów reklamowych ”.

Powiadomienie TikTok o zmianach reklam.
: TikTok

Aplikacja ma obecnie ustawienie, które pozwala użytkownikom wybrać, czy będą wyświetlane reklamy na podstawie ich aktywności w aplikacji. „Począwszy od 15 kwietnia”, czytamy w powiadomieniu wyświetlanym podczas otwierania aplikacji, „Twoje ustawienia zmienią się, a reklamy, które zobaczysz, mogą zacząć zależeć od tego, co robisz w TikTok”.

Ludzie nadal będą mogli kontrolować, czy TikTok personalizuje reklamy na podstawie danych pobranych z innych aplikacji i witryn. Zmiana ustawień prywatności TikTok odzwierciedla sposób, w jaki reklamy działają już w wielu serwisach społecznościowych, w tym na Twitterze, Facebooku i Instagramie. Użytkownicy mogą zrezygnować z reklam spersonalizowanych na podstawie śledzenia w różnych witrynach, ale nie personalizacji opartej na aktywności w samych witrynach.

Zmiana jest prawdopodobnie związana z nadchodzącym wdrożeniem iOS 14 przez Apple, co będzie wymagało od programistów uzyskania zgody użytkowników na śledzenie ich danych w aplikacjach w celu reklamy ukierunkowanej. Wszelkie aplikacje, które nie proszą o pozwolenie, mogą zostać zawieszone lub usunięte z App Store. Wprowadzenie obowiązku spersonalizowanych reklam umożliwia TikTok kierowanie reklam do pewnego stopnia, ponieważ więcej osób rezygnuje ze śledzenia w różnych aplikacjach.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook