Różności i nowinki technologia

Twitch testuje „reklamy dla wielu graczy”, których twórcy mogą używać do zarabiania pieniędzy

Dziś Twitch wprowadza coś, co nazywa „mi dla wielu graczy” w zamkniętej wersji beta. To reklamy uruchamiane przez streamerzy wszystko widzowie oglądają. (Obecnie reklamy wyświetlane widzom są kierowane; nie są). Po odtworzeniu jednej z tych reklam twórcy mogą przeprowadzić ankietę dla swoich widzów, w której nagradzane są bity streamera w zależności od tego, ilu widzów bierze udział.

„W prawdziwym duchu Twitcha – chcemy, aby nasi twórcy i fani mieli okazję doświadczyć wszystkiego razem, a po drodze wspierać swoich ulubionych twórców” – napisał rzecznik Twitcha w e-mailu.

Twitch w tym roku dużo majstrował przy swoich ch. Tylko między wrześniem a listopadem firma przeszła od testowania niemożliwych do pominięcia reklam w trakcie filmu do łamania blokad reklam.

Jako streamer uważam, że reklamy dla wielu graczy są całkiem logicznym rozwiązaniem, ponieważ obecnie nikt nie jest zadowolony ze stanu reklam Twitch. Są nachalni i oni również nie przyniesie korzyści większości twórców. (CPM są dość niskie). Z drugiej strony, reklamy dla wielu graczy przyniosą twórcom bardziej bezpośrednie korzyści, przypuszczalnie przy wyższych stawkach niż tradycyjne CPM – nawet jeśli te płatności są dokonywane w formie własnej waluty Twitcha. Dla porównania 1 bit to 1 cent. Rzecznik Twitcha potwierdził, że niewielkie wypłaty w ch dla wielu graczy są dodatkiem do tradycyjnych CPM, więc ich uruchomienie zwróci się dwukrotnie.

Miło jest widzieć, jak Twitch eksperymentuje z nowymi formatami reklam poza tradycyjnymi, ukierunkowanymi mi wideo. Mamy nadzieję, że dzięki temu twórcy zarobią więcej!

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook