Różności i nowinki technologia

Unagi rozszerza swoją usługę subskrypcji skuterów elektrycznych na kolejne miasta

Unagi, producent stylowych skuterów elektrycznych, wprowadza swoją rodzącą się usługę subskrypcji do większej liczby miast. Po przetestowaniu usługi za 40 USD miesięcznie w małych częściach Nowego Jorku i Los Angeles, firma z Oakland w Kalifornii rozszerza obszar usług w obu miastach, jednocześnie wprowadzając go na siedem nowych rynków, w tym San Francisco, Austin, Seattle, Phoenix, Miami i Nashville.

Pomagając napędzać wzrost, firma właśnie zakończyła pierwszą rundę zbiórki funduszy na 10,5 mln USD, prowadzoną przez Ecosystem Integrity Fund z udziałem między innymi Menlo Ventures, Broadway Angels i Gaingels. W miarę możliwości Unagi planuje dodać więcej miast w nadchodzących miesiącach i spodziewa się również premiery w Europie.

„Zrozumieliśmy, że jest wielu ludzi, którzy boją się zaangażowania” – powiedział dyrektor generalny Unagi, David Hyman The Verge. „Jest to częściowo pokoleniowe. Istnieje duże pokolenie konsumentów, które wolą dostęp niż własność ”.

: Unagi

Unagi po raz pierwszy uruchomił usługę subskrypcji All-Access w sierpniu ubiegłego roku w kilku dzielnicach Nowego Jorku i Los Angeles. Hyman powiedział, że popyt jest „niewiarygodny”, chociaż odmówił podania jakichkolwiek szczegółowych danych. Hyman powiedział, że wraz z dodaniem miast, Unagi All-Access będzie dostępne dla ponad 30 milionów ludzi – mniej więcej jednej dziesiątej populacji Stanów Zjednoczonych.

W pierwotnej subskrypcji nastąpią pewne zmiany. Cena rośnie z 39 do 49 dolarów miesięcznie. Wciąż obowiązuje początkowa opłata za usługę w wysokości 50 USD, ale Unagi wymaga teraz od subskrybentów zobowiązania co najmniej trzech miesięcy przed anulowaniem. Konserwacja i ubezpieczenie od kradzieży lub uszkodzenia skutera są również zawarte w miesięcznej opłacie.

Pierwotnie Unagi obiecał dostarczyć skuter klientom w ciągu 24 godzin. Wraz z poszerzonym obszarem usług i nowymi rynkami, ten czas oczekiwania wydłuża się do 72 godzin przez co najmniej pierwsze cztery tygodnie po uruchomieniu. Po tym czasie skutery powinny dotrzeć za pośrednictwem FedEx w mniej niż 48 godzin. Wcześniej skutery były dostarczane osobiście przez kuriera; teraz dotrą pocztą.

„To prawie jak przesyłka pocztowa z DVD Netflix, ale po prostu znacznie większa” – powiedział Hyman o nowym opakowaniu.

Osoby zainteresowane subskrypcją skutera Unagi powinny sprawdzić witrynę internetową firmy, aby upewnić się, że znajdują się w obszarze usług. Kolejną zmianą w stosunku do początkowej usługi jest szereg opcji kolorowych. Abonenci mogą wybierać między czterema różnymi kolorami swojego skutera: „kosmiczny błękit”, „morska sól” (biały), „matowa czerń” i „szkarłatny ogień”. (Hyman jest zdeklarowanym Deadhead.)

Podobnie jak większość skuterów elektrycznych, pojazdy Unagi są produkowane w Chinach. Ale w przeciwieństwie do hord tanich skuterów, które można znaleźć na Amazon, te skutery mają zdecydowany charakter premium. Hulajnoga Unagi Model One ma dwa silniki elektryczne, co daje nieco więcej mocy niż przeciętny skuter Lime lub Bird.

Pomimo dodania kolejnego silnika, skuter jest nadal stosunkowo lekki, waży tylko 26 funtów. Skuter ma trzy tryby jazdy: początkujący (9-11 mil / h), zaawansowany (13-15 mil / h) i profesjonalny (15-19 mil / h). Akumulator litowo-jonowy pozwala na zasięg do 15,5 mil. A Unagi wykorzystuje mieszankę aluminium i włókna węglowego w ramie, pomagając zaoszczędzić na wadze.

Unagi wyczyści każdy skuter przed wysłaniem go do klientów, ale subskrybenci nie mają gwarancji, że otrzymają zupełnie nowy skuter. To właśnie sprawia, że ​​ten model biznesowy działa, powiedział Hyman.

Unagi nie jest pierwszą firmą zajmującą się skuterami, która zanurza się w świecie subskrypcji. Bird i Lime eksperymentowali z subskrypcjami swoich wspólnych hulajnóg elektrycznych z różnymi rezultatami. Rowery elektryczne również podążają za modą subskrypcji, z Revel w Nowym Jorku, Dance w Berlinie, a także Swapfiets i VanMoof.

Hyman powiedział, że pierwsze sześć miesięcy All-Access udowodniło mu, że subskrypcje skuterów mogą działać na szerszym poziomie. Mimo to będą inne wskaźniki, na które warto zwrócić uwagę. „Jesteśmy wewnętrznie przekonani, ale niektóre rzeczy można udowodnić dopiero z czasem. Dobrze?” powiedział. „Na przykład, jak długo wytrzyma skuter? Jakie są wszystkie koszty serwisu, aby utrzymać ten skuter w eksploatacji przez cały okres jego eksploatacji? Jak wyglądają wskaźniki utrzymania i rezygnacji konsumentów? To podłużne ćwiczenie, którego pewne rzeczy mogą się udowodnić dopiero w czasie. Ale wydaje nam się, że posiadane przez nas dane są dość rozstrzygające ”.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook