Różności i nowinki technologia

Unagi wprowadza subskrypcję 39 USD miesięcznie na swoje stylowe skutery elektryczne

Unagi, która tworzy obecnie jeden z najbardziej stylowych skuterów elektrycznych na rynku, jest najnowszą firmą, która próbuje swoich sił w usłudze subskrypcji.

Unagi zawsze działał w przekonaniu, że ludzie, którzy mają dość niewygodnych usług udostępniania skuterów, z ich zepsutymi pojazdami i zawodnością, woleliby raczej posiadać skuter niż go wypożyczać. Nie tylko to, ale Unagi szacuje, że na świecie jest wystarczająco dużo ludzi, którzy są gotowi wydać 1000 dolarów na naprawdę fantazyjny skuter elektryczny, który został poparty przez znanych muzyków, takich jak Chance the Rapper i Billie Eilish.

Ale teraz, gdy COVID-19 skłonił niektórych ludzi do wspólnego dzielenia się skuterami, a jeszcze więcej osób potrzebowało gotówki, firma zdała sobie sprawę, że potrzebuje alternatywy dla własności osobistej, szczególnie dla tych, których intrygują skutery elektryczne, ale nie na tyle, aby wyłożyć Nuta G dla jednego.

W ten sposób mamy Unagi All Access, usługę subskrypcyjną firmy z Oakland w Kalifornii, która ma zostać uruchomiona 5 sierpnia w Nowym Jorku i Los Angeles. Za 39 dolarów miesięcznie klienci mogą dostać jeden z eleganckich elektrycznych dwukołowców Unagi dostarczony do ich drzwi wejściowych. Dostawy są gwarantowane w ciągu 24 godzin, mówi mi dyrektor generalny Unagi, David Hyman. Konserwacja i ubezpieczenie od kradzieży lub uszkodzenia skutera są również objęte miesięczną opłatą.

Początkowa opłata za usługę wynosi 50 USD, co podnosi koszt pierwszego miesiąca do 89 USD. Ale Unagi oferuje również roczny plan, który kosztuje zaledwie 34 USD miesięcznie dla tych, którzy myślą, że mogą chcieć mieć skuter przez co najmniej rok.

Unagi nie jest pierwszą firmą zajmującą się skuterami, która zanurza się w świecie subskrypcji. Bird i Lime eksperymentowali z subskrypcjami wspólnych hulajnóg elektrycznych z różnymi rezultatami. Rowery elektryczne również podążają za modą subskrypcji, z Dance in Berlin, Swapfiets i VanMoof.

Subskrypcje były mieszanką dla przemysłu samochodowego. Ford odszedł ze swojej służby jesienią ubiegłego roku w związku z niskim popytem. Cadillac zamknął swoją usługę Book w 2018 roku, tylko po to, aby wskrzesić go kilka miesięcy później, mając mniej opcji.

: James Bareham / The Verge

Inni producenci samochodów odnieśli pewne sukcesy. BMW, Porsche, Audi, Volvo, Nissan i Jaguar nadal oferują pewne odmiany usługi subskrypcji. Nawet duże wypożyczalnie samochodów, Hertz i Enterprise, włączają się do akcji. Większość tych subskrypcji jest dostępna tylko w określonych miastach i nadal znajduje się w fazie pilotażowej.

Hyman uważa, że ​​Unagi może odnieść większy sukces w przypadku subskrypcji, głównie z powodu własnego doświadczenia z usługami subskrypcyjnymi. Był założycielem MOG, pionierskiej usługi subskrypcji muzyki, którą ostatecznie sprzedał Beats by Dre w 2012 roku za 14 milionów dolarów. Hyman i większość jego zespołu dołączyli do Beats po wykupieniu, a MOG ostatecznie przekształciło się w Beats Music.

Pełnił również funkcję CEO Beats przez siedem miesięcy w 2012 roku, zanim rzekomo został usunięty przed sprzedażą Apple. Hyman pozwał później założyciela Beats, Dr. Dre, o 20 milionów dolarów, twierdząc, że został wyrzucony, aby uniknąć konieczności płacenia mu udziału w firmie. Przed uruchomieniem Unagi w 2018 roku pracował w firmie z branży nieruchomości.

„Uruchomiłem jedną z pierwszych usług subskrypcyjnych na świecie” – powiedział Hyman. „Jako pierwsi dokonaliśmy nieograniczonego pobierania, mieliśmy tak wiele nowości”.

Dodał: „To tylko osobista obsesja”.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook