
W sierpniu ubiegłego roku rutynowa historia sprzeciwu wobec znaku towarowego zawładnęła światową wyobraźnią, kiedy Apple oświadczył, że Super Healthy Kids (tak, to prawdziwa nazwa firmy) nie powinno mieć prawa do znaku towarowego swojego logo gruszki, ponieważ mogłoby to „spowodować rozmycie odrębność ”należącej do Apple’a słynnej własności intelektualnej mającej kształt owoców.
Sześć miesięcy później sprawa jest już załatwiona i wydaje się, że Apple w rzeczywistości nie miał problemu w kształcie gruszki – ponieważ Super Healthy Kids zgodziło się zmienić kształt liść na tej gruszce, a Apple zgodziło się, że to wystarczy, aby znak towarowy mógł się rozwijać.

Apple już wyraziło zgodę na ugodę, wynika z dokumentów złożonych w USPTO.
„Prepear ma przyjemność ogłosić, że polubownie rozwiązał problem ze znakiem towarowym z Apple” – mówi współzałożyciel firmy, Russ Monson The Vergedodając, że planuje zmienić logo aplikacji w najbliższych tygodniach. Witryna aplikacji zawiera już nowy liść.

„Save the Pear from Apple!” Monsona Petycja na Change.org zakończyła się uzyskaniem 269 650 podpisów.