Różności i nowinki technologia

Wirtualne sposoby dotarcia do młodych wyborców online. Dobrze

W zwykłym W roku wyborczym kampusy uniwersyteckie już w październiku będą pełne energii politycznej. Obywatelskie organizacje non-profit, takie jak Campus Vote Project, wysyłałyby przedstawicieli do klas w całym kraju, aby zachęcać młodych ludzi do głosowania. Rozstawili namioty na środku kampusu, aby pomóc uczniom w poruszaniu się po formularzach rejestracyjnych. Ale w tym wyjątkowo nietypowym roku wyborczym quady ucichły. Gdy uczniowie przenieśli się do sieci, również grupy obywatelskie mają nadzieję, że wezmą ich do udziału w wyborach. Zamiast przechwytywać studentów w kampusie, Campus Vote Project tworzy TikToks i ma nadzieję, że odpowiednie hashtagi pomogą im znaleźć się na kanałach młodych ludzi.

Pomimo pandemii badacze i organizatorzy twierdzą, że są ostrożnie optymistyczni co do elektoratu młodzieżowego, grupy demograficznej znanej z niskiej frekwencji. Narodowy Dzień Rejestracji Wyborców – który w tym roku był zasadniczo cyfrową błyskawicą w kanałach informacyjnych, na osi czasu i skrzynkach odbiorczych – odnotowano rekordowy poziom zaangażowania młodych ludzi. Do końca września rejestracja osób w wieku od 18 do 24 lat przekroczyła już poziom z 2016 r. W większości stanów, w których dostępne są dane.

Czytaj więcej

Konieczność przejścia głównie na technologię cyfrową mogła w pewnym sensie pomóc. Tradycyjnie działania związane z rejestracją młodych wyborców koncentrowały się na kampusach uniwersyteckich jako scentralizowanych ośrodkach nowo uprawnionych wyborców. Ale nawet w normalnych czasach nie można tam znaleźć większości młodych ludzi. W 2018 roku mniej niż połowa wszystkich 18-24-latków w USA zapisała się do college’u, a odsetek ten wśród młodzieży czarnej i latynoskiej był jeszcze niższy. Tymczasem ponad 70 procent tej grupy wiekowej korzysta z mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Snapchat. Przekierowanie uwagi i zasobów na te platformy umożliwia kampaniom zaangażowania wyborczego dotarcie do szerszego grona młodych ludzi.

Na przykład College Vote Project służył do geograficznego kierowania reklam w mediach społecznościowych na studentów w określonych miastach uczelni. Teraz kierują swoje reklamy do wszystkich osób poniżej 30 roku życia w stanach, w których są aktywni. „Zrobienie tego w ten sposób dotrze do młodzieży z college’u, która została przesiedlona, ​​a także do młodzieży spoza college’u” – mówi Mike Burns, krajowy dyrektor organizacji non-profit. „Ponieważ stworzyliśmy już treść i już próbujemy udostępnić wiadomości, aby wyjaśnić to młodym ludziom, po prostu miało to sens”.

Istnieje wiele powodów, dla których młoda osoba może nie mieć informacji potrzebnych do rejestracji lub głosowania. Kampanie zwykle docierają do młodych ludzi tylko epizodycznie i zazwyczaj są skierowane do tych, którzy są już zarejestrowani. Rejestracja nie zawsze jest łatwa, a zasady różnią się w zależności od stanu. A nawet w 2020 roku polityka nie jest omawiana podczas kolacji w każdym gospodarstwie domowym – twierdzi Abby Kiesa, dyrektor ds. Wpływu w Centrum Informacji i Badań nad Uczeniem się Obywatelskim i Zaangażowaniem (CIRCLE) na Uniwersytecie Tuft. To młodzi ludzie bez tych związków lub istniejących sieci często prześlizgują się przez szczeliny.

Jednak sondaże przeprowadzone w połowie semestru 2018 pokazują, że istnieje sposób, aby dotrzeć do osób, które nie otrzymują żadnego tradycyjnego wsparcia: ponad 25 procent młodych ludzi poinformowało o tych wyborach wyłącznie za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Snapchat, który jest szczególnie popularny wśród pokolenia Z, widzi w tym cyklu szansę nie tylko wypełnienia pustki pozostawionej przez brak osobistych popędów wyborczych, ale także dotarcia do bardziej włączającej publiczności młodych ludzi. Od września jego użytkownicy mogą rozpocząć proces rejestracji bezpośrednio w aplikacji mobilnej za pośrednictwem TurboVote, narzędzia stworzonego przez niezależną organizację Democracy Works. Do tej pory Snapchat pomógł zarejestrować ponad 1,1 miliona użytkowników do głosowania w tych wyborach, z których ponad połowa oddałaby głos po raz pierwszy.

„Kiedy świat polityczny lub non-profit skupiający się na młodych wyborcach mówi o głosowaniu młodzieży, zwykle rozmawia z młodymi ludźmi z wyższym wykształceniem w tym kraju” – mówi Sofia Gross, menedżer ds. Polityki publicznej w Snapchacie. „Myślę, że dostrzegamy również naszą siłę w docieraniu do obywatelskich pustyń, gdzie do ludzi nie docierają kampanie polityczne lub obywatelskie organizacje non-profit”. Dodaje, że długoterminowa wartość Snapchata polega na zapewnieniu tym zapomnianym młodym ludziom pomocy, zaangażowania społeczności i narzędzi potrzebnych do wysłania listy do głosowania lub dostępu do ankiet.

Ze swojej strony Facebook, Instagram i Twitter uruchomiły również ważne centra informacyjne dla wyborców na swoich platformach w 2020 r. TikTok niedawno ogłosił, że uruchomi własny przewodnik po wyborach w aplikacji i będzie współpracował z organizacjami obywatelskimi, takimi jak Campus Vote Project i Głosowanie Gotowe do dostarczania użytkownikom wiarygodnych informacji.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook