Gry

Wojny strumieniowe mogą wreszcie zakończyć się w 2021 roku

Jeśli Covid-19 Blokady w 2020 r. dowiodły czegoś więcej niż znaczenie masek i dystansu społecznego w spowolnieniu pandemii, tylko to, jak bardzo ludzie cenią swoje usługi przesyłania strumieniowego, gdy większość innych form rozrywki – teatry, sale koncertowe, muzea – ​​jest zamknięta. Kiedy ludzie utknęli w domu, Netflix, Disney +, Amazon Prime i Apple TV + zyskały miliony nowych subskrybentów. W najgorszych czasach to były najlepsze czasy. Do przesyłania strumieniowego. Teraz, gdy wszystkie te usługi wyglądają na nowy rok, muszą dowiedzieć się, jak zatrzymać tych wszystkich nowych widzów.

W zeszły czwartek Disney przedstawił ambitny plan, aby to zrobić. (Pamiętaj, firma nie nazwała tego swoim Keeping You Locked Into Disney + Agenda – to była ich prezentacja z okazji Dnia Inwestora 2020 – ale równie dobrze mogła tak się stało). Zamiast zagłębiać się we wszystkie filmy fabularne, które miał w Mouse House prace na 2021 r., duże peruki Disneya skupiły się głównie na wszystkich nowych ofertach, które pojawią się w ich usłudze przesyłania strumieniowego, w tym około 22 projektach Marvela i Gwiezdnych wojen, które pojawią się tam od przyszłego roku. Plan wart wiele miliardów dolarów, ułożony w ten sposób Różnorodność elegancko nazywany „po części razzle olśniewającym, po części korporacyjnym elastycznym”, jest częścią starań firmy o dotarcie do przewidywanej liczby 230 milionów subskrybentów do końca roku podatkowego 2024. (Usługa ma obecnie 86 milionów subskrybentów). Patrząc z perspektywy, cel ten wynosi około 30 milionów więcej niż 195 milionów użytkowników, których obecnie Netflix ma.

W międzyczasie Warner Bros. ogłosił 3 grudnia, że ​​wypuści w HBO Max cały swój plan kinowy z 2021 roku, w tym samym czasie filmy, w tym m.in. Wydma i Macierz 4, hit w kinach. Usługa przesyłania strumieniowego ma stosunkowo niewielkich 12 milionów subskrybentów, powoli dodaje nowych, a ruch ten może przyciągnąć nowych użytkowników.

Być może. Problem z całym tym wzrostem polega na tym, że w końcu w usługach przesyłania strumieniowego zabraknie gospodarstw domowych, aby się zarejestrować. W tym roku usługi wideo na żądanie odnotowały większy wzrost niż w jakimkolwiek innym czasie w ich historii, mówi Maria Rua Aguete, analityk w firmie badawczej Omdia, która śledzi branżę. Obecnie gra brzmi: „Kto jest numerem jeden usługa przesyłania strumieniowego na świecie? Kto może zdobyć więcej subskrybentów? ” Ale w 2021 roku w branży może nastąpić masowe ochłodzenie. Wszyscy spróbowali wszystkiego i prawie zdecydowali, których z nich się trzymają. Stąd wysiłki, aby zgłosić roszczenie do każdego ekranu, jaki może uzyskać usługa przesyłania strumieniowego – i zachować je.

„Cztery najszybciej rozwijające się usługi w 2020 roku to Netflix, Apple TV +, Disney + i Amazon Prime”, napisał Aguete w niedawnym raporcie. „We wszystkich przypadkach odnotowano znaczące wzrosty netto pochodzące z rynków dotkniętych przez Covid. Oczekuje się, że w 2021 r. We wszystkich tych usługach nastąpi znaczny spadek przyrostów netto. Dla Netflix i Amazon rok 2021 będzie najmniejszym rokiem wzrostu w wartościach bezwzględnych od 2015 r. ”

Ale usługi przesyłania strumieniowego muszą również przyciągać i utrzymywać odbiorców, nie zrażając przy tym wszystkich innych. Kiedy Warner Bros. ogłosił to, wszyscy, od dyrektora generalnego sieci kin AMC po twórców filmowych WB, byli wściekli i oszołomieni. Wydma reżyser Denis Villeneuve oskarżył firmę matkę Warner Bros., AT&T o porwanie „jednego z najbardziej szanowanych i najważniejszych studiów w historii kina”. Ostrzegał, że transmisja strumieniowa nie może utrzymać branży filmowej, jaką znamy, i dążenia do uwolnienia wielkich masztów Wydma w HBO Max może mieć długotrwały wpływ na teatry, które mogą trwać po 2021 r. i zamknięcia teatrów spowodowane przez Covid-19.

Obraz może zawierać: bałwana, zimę, śnieg, plener i przyrodę

Przewodnik WIRED po Gwiezdnych Wojnach

Wszystko, co chciałeś wiedzieć o Lucasa, Leii i wiecznym rezonansie podróży bohatera w odległej galaktyce.

Pod tym względem Disney w zeszłym tygodniu postawił sobie niewielką przewagę. Nawet gdy reklamował ogromny napływ nowych programów, takich jak Loki i Mandalorian spin-offy Ahsoka i Strażnicy Nowej Republiki Disney + nie mówi wiele o planach udostępnienia swoich filmów do transmisji strumieniowej tego samego dnia, w którym trafią do kin. Disney był na czele tego kilka miesięcy temu, wypuszczając Mulan na Disney + za 30 dolarów, ale wydaje się, że to może być jednorazowy.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook