Nowości

Yelp ostrzeże użytkowników, gdy firma zostanie oskarżona o rasistowskie zachowanie

Yelp planuje ostrzegać użytkowników, gdy firma na swojej platformie zostanie oskarżona o rasistowskie zachowanie, poinformowała firma w poście na blogu. Gdy ktoś związany z firmą zostanie oskarżony o zachowanie rasistowskie lub stanie się jego celem, Yelp zastosuje ogólny alert o zwróceniu uwagi opinii publicznej. Ale jeśli istnieją „wyraźne dowody skandalicznych, rasistowskich działań” właściciela firmy lub pracowników, takie jak używanie rasistowskich symboli lub obelg, Yelp zastosuje „firmę oskarżoną o rasistowskie zachowanie” i link do wiarygodnego źródła informacji, aby zapewnić użytkownikom więcej Informacja.

: Yelp

„Ponieważ naród rozważa kwestie związane z systemowym rasizmem, w ciągu ostatnich kilku miesięcy widzieliśmy, że istnieje wyraźna potrzeba ostrzegania konsumentów o firmach związanych z rażącymi, rasistowskimi działaniami, aby pomóc ludziom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące wydatków” – mówi Noorie Malik , Wiceprezes Yelp ds. Operacji użytkowników, napisał w poście na blogu.

Nie jest do końca jasne, co dokładnie kwalifikuje się jako „rasistowskie zachowanie” w ramach zaktualizowanego systemu ostrzegania, ale to kontynuuje współpracę Yelp z ruchem Black Lives Matter. Firma wprowadziła ostrzeżenia publiczne w związku z tym, co według niej było wzrostem aktywności społecznej wokół ruchu Black Lives Matter. Alerty uwagi publicznej informują klientów, dlaczego firma może mieć więcej niż zwykle liczbę recenzji ze względu na zwiększoną uwagę mediów.

Od 26 maja do 30 września Yelp podaje, że umieścił ponad 450 ostrzeżeń publicznych na stronach firm oskarżonych lub będących celem rasistowskich zachowań związanych z ruchem Black Lives Matter.

W czerwcu Yelp uruchomił nowe narzędzie umożliwiające firmom korzystającym z platformy identyfikowanie się jako należące do Czarnych. Yelp twierdzi, że odnotował 617-procentowy wzrost liczby recenzji dotyczących firm należących do Czarnych między latem 2019 a latem 2020.

Na początku tego roku firma opublikowała pierwszy raport Consumer Alerts, w którym wykazano, że zamknęła 550 kont powiązanych z grupą generującą fałszywe recenzje i umieściła ponad 300 alertów na stronach, na których właściciele firm zachęcali do recenzji lub płacili za nie.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook