Nowości

Yelp ułatwia użytkownikom wyszukiwanie firm należących do Azji

Yelp wprowadza nowe narzędzie, które pozwoli firmom zidentyfikować się jako należąca do Azji, dyrektor ds. Różnorodności, Miriam Warren, ogłosiła dzisiaj. Nowy opcjonalny atrybut ułatwi użytkownikom Yelp znajdowanie i wspieranie azjatyckich firm.

Właściciele firm będą mogli edytować swoje istniejące wpisy na Yelp i wybrać atrybut, który zaznacza, że ​​są własnością azjatycką. Funkcja będzie dostępna, gdy właściciel firmy zaloguje się na swoje konto Yelp dla Firm. Po włączeniu użytkownicy, którzy filtrują według restauracji należących do Azji, znajdą listę firm w pobliżu ich lokalizacji, które samodzielnie wybrały ten atrybut. Firma Yelp wprowadziła wcześniej podobne atrybuty do wyświetlania firm, takie jak możliwość zidentyfikowania jako należące do czarnych lub kobiet.

Yelp dla firm umożliwi właścicielom włączenie atrybutu należącego do Azji.
: Yelp

Firma Yelp potwierdziła również w swoim najnowszym raporcie o wpływie gospodarczym na różne firmy, że liczba wyszukiwań na Yelp dla firm należących do Azji wzrosła w lutym o 130%. Firma poinformowała również, że w kwietniu i maju Fundacja Yelp podwoi wszelkie darowizny, które pracownik Yelp przekaże do selekcji obsługiwanych przez Amerykanów pochodzenia azjatyckiego i wysp Pacyfiku, takich jak Asian Americans Advancing Justice – Atlanta i Stop AAPI Hate .

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook