Różności i nowinki technologia

Zawias wkrótce zostanie kawalerem

Najnowsza funkcja zawiasu czerpie inspirację z Kawaler. W nowej karcie o nazwie Standouts datatorzy mogą przeglądać odpowiedzi potencjalnych dopasowań na podpowiedzi aplikacji randkowej i dać każdemu, kogo interesuje, „różę”. Użytkownicy otrzymują tylko jedną bezpłatną różę tygodniowo, która odświeża się w niedziele, więc będą musieli kupić więcej, aby je rozdać.

Jedna róża kosztuje 3,99 USD, sześć kosztuje 19,99 USD, a 12 kosztuje 29,99 USD. Tim MacGougan, dyrektor ds. Produktów firmy, mówi, że wyższa cena ma zachęcać do niedoboru i głębokiej intencji związanej z otrzymaniem róży. Jeśli ktoś potencjalnie płaci 4 dolary za wysłanie róży, możesz ważyć go bardziej, decydując, czy go polubić. (Wszystkie polubienia wysłane z różami są automatycznie wysyłane na górę stosu zapałek ludzi, co oznacza, że ​​nadawca z pewnością zostanie zauważony, gdy ludzie sprawdzą ich polubienia).

„Ponieważ jest tak dobrze wyselekcjonowany dla użytkownika, a róże są tak potężne w docieraniu do osób, które Cię interesują, i umawianiu się z nimi na randkę, stają się one narzędziami, które warto kupić, jeśli chcesz znaleźć związek – mówi MacGougan. „Tak, aby sprostać naszej misji pomagania naszym użytkownikom w nawiązywaniu relacji zarówno poprzez to, co oferujemy bezpłatnie, jak i to, co oferujemy do kupienia”.

Obraz: zawias

Róże można wysyłać z nowej karty Wyróżnienia lub ze zwykłej karty Odkrywaj. Karta Wyróżnienia jest odświeżana codziennie o 10 nowych osób, aw tej zakładce można wysyłać tylko róże – a nie zwykłe polubienia. Róże można również wysłać w zwykłej zakładce Odkryj.

Pomysł oznaczania jednego polubienia jako bardziej wyjątkowego niż inny nie jest całkowicie nowy. Tinder był pionierem tego pomysłu dzięki funkcji Super Like, która realizuje w zasadzie to samo zadanie, z wyjątkiem mniej romantycznego kontekstu. To tylko kwestia czasu, zanim Hinge zadebiutował tego typu funkcją, biorąc pod uwagę, że obie aplikacje są własnością Match Group, a Match twierdzi, że lepiej zarabia na Hinge przez wiele kwartałów. Tinder jest dojną krową Match, więc firma ma żywotny interes w dywersyfikacji i zapewnieniu, że reszta portfolio aplikacji randkowych będzie równie skuteczna w zarabianiu pieniędzy.

Zostaw komentarz

Maciek Luboński
Z wykształcenia jestem kucharzem , ale to nie przeszkadza mi pisać dla Was tekstów z wielu ciekawych dziedzin , których sam jestem fanem.Piszę dużo i często nie na tak jak trzeba , ale co z tego skoro tak naprawdę liczy się pasja.

Najlepsze recenzje

Video

gallery

Facebook